BroDD Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Tänker inte på nånting.. vid en del namn kan jag tänka att han/hon är töntig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Bobbo viking:Spammare Rabarben: HIF:are Cortez:2pac SlewMe:Beffo Brodd:Hans avatar Ceone:Malmö Tux:Augustenborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 HOWHOW - Snällast, gosigast och schitzofren. Benvit - Pojken med guldbyxorna. Audipower - Bilar i högar - gärna audi. Mateus - En unge på en öde ö. Mahalo - Jävligt klippsk. Siana - Han är ju inte så tokig i alla fall. BroDD - Uscha. Bobbo_viking - Fyfan vilka fula skor. Kattälskaren - Liten unge. Rabarben - Ey yo, GTA: Sweden. (http://gta-sweden.com/forum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Det finns nog ca 3 sådana här topics. Oh well, en liten uppdatering kan alltid vara kul? Mycket har hänt sen de senast var aktiva. SlewME: Nicket jag aldrig kommer gilla, Beffo, tycker inte alltid likadant som mig, men mycket smart Benvit: Utstött Lindsay Lohan- lyssnare BroDD: Vice.- älskare och världens fulaste signatur rabarben: Helt plötsligt uppmärksammad skåning Bobbo Viking: Uggla, sjuk MSN- humor och gräsliga signaturer eliizar: Sahara Hotnights (har trots allt gjort hans userbar) Crice: Dylan, franska prefix och ganjan i mungipan KalleR: Ständingt nytänkande PS- kung, former bister moderator, nu en trevlig prick (jag verkar vara den ende who noticed) okka: Nicket som ligger bäst i munnen (jämnlikt med Tija. Smaka på det: TIJA!) Pico: Alldeles för ouppmärksammad för sina talanger Tija: Härligt nick, och sen såklart Tina, IRL. Ghargh. Det får räcka där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Funnylin: Skoj, Lost pKz: Farlig kille med långt hår, som egenligen är en nalle. Johanna. Crice: En gammal gangster. P-C: Paper-Cut, Garrys Mod, Bannad stackare. Panimala: Dod, Jackers pojkvän Jacker: BF2, Panimalas pojkvän Siana: En spetsig sak genom kinden Cortez: Legolas xstreem: Blockland, Pygmeé. KalleR: "Jag är fortfarande ledssen för att jag målade om ditt hus." StellHell: Sofie och sånt.. Topp3: Topptre Kattälskaren: Liten pojke. Xemtoth: Tandläkare, Horror IceCandy: kewl, sött/salt godis Azore: Blå, bil Vice.: Grön, Träffa forumiten Godfather: Kalix, Enbom Frenzy: Farlig skribb: n0f, orange, tårar av blod Tija: Fruktsallad, Motorsågar och gamla människor. okka: En kill med vitt ansikte Pico: En datorskärm helt enkelt.. Cyprez: Blodiga kropps delar Nu slutar jag.. Redigerad 25 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Rabarben - Ey yo, GTA: Sweden. (http://gta-sweden.com/forum) Just d fan! Glömde fan skriva upp dig.. Tittar ner... MEn fan vad jag blevet känd sedan jag skapade Skåne-tråden. Btw. Siana byt till din gamle avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Mig då? mig då? *hoppar upp och ned* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Förut kunde folk förknippa mig med en god kopp té, eller som någon ande fantast. Nu förknippas jag som ett psyko. Visste inte att jag var det- Man förändras fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Förut kunde folk förknippa mig med en god kopp té, eller som någon ande fantast. Nu förknippas jag som ett psyko. Visste inte att jag var det- Man förändras fort. Varje gång någon lägger upp en bild.. WOW är det blodigt! Så det verkar lite psycho. *Springer iväg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Varje gång någon lägger upp en bild.. WOW är det blodigt! Så det verkar lite psycho. *Springer iväg* Vadå, är man sjuk I huvet därför att man gillar blodiga spel? Då är Rockstar sjuka. Dom borde lägga ner. Undrar vad jag får för diagnos om jag går till en psykolog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vadå, är man sjuk I huvet därför att man gillar blodiga spel? Då är Rockstar sjuka. Dom borde lägga ner. Undrar vad jag får för diagnos om jag går till en psykolog. Mycket negativ. Det är ganska konstigt att tro på spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vadå, är man sjuk I huvet därför att man gillar blodiga spel? Då är Rockstar sjuka. Dom borde lägga ner. Undrar vad jag får för diagnos om jag går till en psykolog. Du får förmodligen ut ett papper där han har skrivit "Blod" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nämen, ni är ju för snälla, Ehe. pKz: Kan inte debattera. Siana: Lite okkish nuförtiden. Crice: Alldeles för "djup" för mig. KalleR: Som en fralla hos Doris-Hård på utsidan, mjuk på insidan. Stellis: Han ska bjuda mig på 2 öl när jag är 18, hardcore. Okka: Du är också för "djup" för mig. Ehm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Benvit: Piratflagga The dude: öl och sprit Karatemorfar: skägg =) Stellhell: Wow,snus och cannabis Slewme: nyktert tidningsbud kattälskaren: ung pojke som har sexuella relationer med katter Crice: Jag är en banan med ståfräs =) KalleR: Bra mod pkz: sur jävel sikorka: softair guns!111ettettettoneone!!11 Redigerad 25 januari, 2006 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vadå, är man sjuk I huvet därför att man gillar blodiga spel? Då är Rockstar sjuka. Dom borde lägga ner. Undrar vad jag får för diagnos om jag går till en psykolog. Men du har ju en väldigt konstig dragning till blod, vilket är lite läskigt. Sen att du tror på andar och saker är ju bara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Bobbo viking:Spammare Nämen, du har väl inte gått och fått samma konstiga uppfattning av mig som GRIM? Siana: Jaii! Korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Mycket negativ. Det är ganska konstigt att tro på spöken. Konstigt att tro på spöken och andar? Är det därför man har parapsykoligiska avdelningar för idioter? är det så du menar? Nog offtopic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) DrStupid: Sjuk idiot med nördigt namn. P-C: Killen som är exakt medlem nummer 1000 före mig... Redigerad 25 januari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Ni glömde mig :'( Cyprez: Rymd robot. Cortez: Spanjor. Siana: Trollkarl. Grim(back: Grim The Reaper (liemannen) KalleR: Kalles Kaviar. Jaeger: Jägare Bobbo Viking: En liten lustig fet viking med stövvlar Radarben: En som har vänster sko på höger fot Ace: Ace Ventura. PkZ: Något slags fantasi gevär Eliizar: Gerilla soldat. Kattälskaren: En liten en som springer och kramar alla katter han ser Azore: Hal is. VickeX: Tvättmedel Lindström: Biff alá Lindström. Sikorka: Toalettmonster. Jacker: Mega h4xx0r. Darkjak: Skogstroll. Gurkan: Grön k*k liknande sak. Tweak: Twix chokla stång. RadiuZ: Stridspilot. Arman: Bågskytt, liknande på Zelda. Fantasi Redigerad 25 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Arman då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts