eXotic Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Har själv vart barnvakt åt min lillebror som nu är sju (eller 8) Det som skrämmer mig litegrann är att du inte vet hur gammal din bror är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Nu har jag ändrat min syn på Okka. Okka= Arrogant. Hm, ojdå. Well, perhaps. Lite hybris har jag...heho. Vad fick dig att ändra syn? Elvis Costello-glasögonbåge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) CurunirOfValinor - Rökande te drickare. Att jag röker eller att jag dricker rökigt thé? Nu handlar det ju hur som helst bara om vad man tänker på, men jag måste bara säga att jag inte röker, även om Gandalf sitter och blossar för fullt i min avatar. Redigerad 27 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Crice: Gangster-prylar (coolaste namnet på forumet, för övrigt...) Tija tells it like it is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Fan vad alla förknippar mig med kyla och snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Det som skrämmer mig litegrann är att du inte vet hur gammal din bror är. Vet faktiskt inte vad det beror på.. Men jag gissar på att det har nåt o göra med att han fyller 29 december och då blir det lite fucked upp i huvet... Men nu har jag räknat efter o han är 8.. Fyller alltså nio efter Jul i år Redigerad 27 januari, 2006 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Att jag röker eller att jag dricker rökigt thé? Nu handlar det ju hur som helst bara om vad man tänker på, men jag måste bara säga att jag inte röker, även om Gandalf sitter och blossar för fullt i min avatar. Tänker både på té och den där storrökaren Gandalf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Hm, ojdå. Well, perhaps. Lite hybris har jag...heho. Vad fick dig att ändra syn? Elvis Costello-glasögonbåge? Ditt betéende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ditt betéende. Jag svarar med ett lugubert litet "=(" Oh, well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ditt betéende. Okka är väl allt utom arrogant? Jag tycker du ska ge lite konkreta exempel vad du menar med denna smädelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Skön tråd Jag orkar inte lägga upp en fet lista men jag säger någon i a f.. Cyprez = Hans eviga te-trådar och ignorerad.se Kattälskaren = Kattälskare? roliga bilder på DR evil i dagens lol Cortez = 2pac Pkz = Johanna God jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Guitar_Fucker=en snubbe som har sexuella relationer med sin gituar (det måste vara thigt (LoL!)) The Dude=av någon annledning den chekiska tvserien "två snubbar"... okka=orka? Frenzy=metallica(staningh?) Cyprez=thé narkoman Redigerad 27 januari, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Fan, har för mig denna tråd funnits. Jag är såklart Efterbliven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Fan, har för mig denna tråd funnits. Jag är såklart Efterbliven Jajemän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Bullet: Figuren på avataren Woohoo! =) Du = Anders & Måns. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Okka är väl allt utom arrogant? Jag tycker du ska ge lite konkreta exempel vad du menar med denna smädelse. Det var bara i ett provocerande syfte. Jag vill se hur vår käre Okka reagerade. Okka, du vet väl att jag älskar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Det var bara i ett provocerande syfte. Jag vill se hur vår käre Okka reagerade. Okka, du vet väl att jag älskar dig? Jag skulle älska dig med om du bara slutar använda stort o i början av mitt namn! : ) Tihi, motherfucker...eller Andy Warhol, som slutklämmen brukar låta nowadays. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Apropå Andy, jag såg en sida där det stod han hade 86 i IQ, är detta rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts