Plaisir Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Stor bokstav- pkZ och Benvit!!Vad är det för en diskussion egentligen?? Man är inte vuxen bara för att man varit barnvakt åt en 2 åring vem av er det nu var som fick för sig det.. Du är vuxen när du beter dig på ett vuxet sätt och inte tjafsar och diskuterar som ett fån. Ska ni känna er vuxna så avslutar ni helt enkelt diskussionen och den som erkänner att det var larvigt först har helt enkelt vuxit i allas ögon förmodligen. Ja jag vet att det är svårt att släppa det men så är det. Har själv vart barnvakt åt min lillebror som nu är sju (eller 8) flertalet gånger och då när han var liten. Ett par gånger när han var i 2 års åldern fick jag ta ansvar för hela huset och min bror.. Känner jag mig vuxen för det?? Nej. Vuxen känner jag mig inte förrens jag flyttat hemifrån (vilket sker på lördag) eller när jag klarar av saker utan att fråga min mamma om råd. Eller när någon annan säger att det där var vuxet gjort (och menar det). Men enligt den kristna tron är du vuxen när du har komfirmerat dig alltså hände detta för två½ år sen.. Så lägg ner eran fjantiga diskussion nu SNÄLLA... Ni är inte de ända som har det på det viset och det finns ingen mening med det hela eftersom att ni bara kommer att smutskasta varnadra tills någon måste slänga ut sin dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) BEEENVIT! 80-talet är inte min era så det kan jag inte. Med brölande menade jag inte att man inte hörde vad dem sjöng utan bara att.. dem brölar? Packelicious: Ärligt talat? Självklart är den här "diskussionen" onödig/dum/etc, vad som klassas som vuxen är högst individuellt och jag klassar mig som otroligt nära ngt som man kan kalla vuxen. Redigerad 26 januari, 2006 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Stor bokstav- pkZ och Benvit!!Vad är det för en diskussion egentligen?? Man är inte vuxen bara för att man varit barnvakt åt en 2 åring vem av er det nu var som fick för sig det.. Du är vuxen när du beter dig på ett vuxet sätt och inte tjafsar och diskuterar som ett fån. Ska ni känna er vuxna så avslutar ni helt enkelt diskussionen och den som erkänner att det var larvigt först har helt enkelt vuxit i allas ögon förmodligen. Ja jag vet att det är svårt att släppa det men så är det. Har själv vart barnvakt åt min lillebror som nu är sju (eller 8) flertalet gånger och då när han var liten. Ett par gånger när han var i 2 års åldern fick jag ta ansvar för hela huset och min bror.. Känner jag mig vuxen för det?? Nej. Vuxen känner jag mig inte förrens jag flyttat hemifrån (vilket sker på lördag) eller när jag klarar av saker utan att fråga min mamma om råd. Eller när någon annan säger att det där var vuxet gjort (och menar det). Men enligt den kristna tron är du vuxen när du har komfirmerat dig alltså hände detta för två½ år sen.. Så lägg ner eran fjantiga diskussion nu SNÄLLA... Ni är inte de ända som har det på det viset och det finns ingen mening med det hela eftersom att ni bara kommer att smutskasta varnadra tills någon måste slänga ut sin dator. Ok ok. Och ja, Benvit är såklart den vuxna parten. Jag är bara en liten bäbis. Sure Benvit, sure... @Benvit: Kossor brölar, hur fan låten en människa när dom brölar? Ska jag säga att Lindsay t.ex kvittrar då? Tänk, snälla.. Redigerad 26 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ok ok. Och ja, Benvit är såklart den vuxna parten. Jag är bara en liten bäbis. Sure Benvit, sure... Och vad är jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Och vad är jag då? Spermie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Stor bokstav- pkZ och Benvit!!Vad är det för en diskussion egentligen?? Man är inte vuxen bara för att man varit barnvakt åt en 2 åring vem av er det nu var som fick för sig det.. Du är vuxen när du beter dig på ett vuxet sätt och inte tjafsar och diskuterar som ett fån. Ska ni känna er vuxna så avslutar ni helt enkelt diskussionen och den som erkänner att det var larvigt först har helt enkelt vuxit i allas ögon förmodligen. Ja jag vet att det är svårt att släppa det men så är det. Har själv vart barnvakt åt min lillebror som nu är sju (eller 8) flertalet gånger och då när han var liten. Ett par gånger när han var i 2 års åldern fick jag ta ansvar för hela huset och min bror.. Känner jag mig vuxen för det?? Nej. Vuxen känner jag mig inte förrens jag flyttat hemifrån (vilket sker på lördag) eller när jag klarar av saker utan att fråga min mamma om råd. Eller när någon annan säger att det där var vuxet gjort (och menar det). Men enligt den kristna tron är du vuxen när du har komfirmerat dig alltså hände detta för två½ år sen.. Så lägg ner eran fjantiga diskussion nu SNÄLLA... Ni är inte de ända som har det på det viset och det finns ingen mening med det hela eftersom att ni bara kommer att smutskasta varnadra tills någon måste slänga ut sin dator. Nja, jag vet inte jag. Är själv en ganska omogen person. Bor ensam hemma men jag är inte vuxen för det. Du kan nog fråga vem som helst här och de skulle säga samma sak dvs. att jag inte är vuxen. Men man kan ju hoppas att alla inte råkar ut för att vara omogna vid min ålder. Lycka till i egna livet packe . Det är ensamt ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) *Stor bokstav* pkz - Skön Hårdrockare, lalala holy diver lalala Crice - Mafia Pico - seriefigur Azore - "Det finns cirka 10 sånna här trådar, Closed" Bobbo Viking - Magnus uggla Kattälskaren - Liten o jobbig filur (Ta inte illa upp) Cortez - Tupac emo - 50cent gtapimpfoolife - Gangsta! The Dude - Warcraft 3 freak var väll alla jag har någon kommentar om Redigerad 27 januari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Nja, jag vet inte jag. Är själv en ganska omogen person. Bor ensam hemma men jag är inte vuxen för det. Du kan nog fråga vem som helst här och de skulle säga samma sak dvs. att jag inte är vuxen. Men man kan ju hoppas att alla inte råkar ut för att vara omogna vid min ålder. Lycka till i egna livet packe . Det är ensamt ibland Det jagf menade var att jag känner mig vuxen. Och som Benvit sa så är det väldigt individuellt och man vet det bara själv. Om ni känner er vuxna anser jag ändå inte att ni beter er på ett vuxet sätt. Men ni kanske upfattar att sitta o tjafsa om ingenting som vuxet vad vet jag.. Så go on if you like it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Emo: cool_gangstah_p15.. Låter som du tror att du hittat mig på lunar eller något sånt, om det är fallet så är det fel, och jag är 18 Redigerad 27 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Låter som du tror att du hittat mig på lunar eller något sånt, om det är fallet så är det fel, och jag är 18 Och ändå talar du om för folk att du spy r av att se deras skor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Och ändå talar du om för folk att du spyr av att se deras skor? MM det gör jag, vadå. måste jag vara typ 15 för att kunna säga sånt till folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 @Benvit: Kossor brölar, hur fan låten en människa när dom brölar? Ska jag säga att Lindsay t.ex kvittrar då? Tänk, snälla.. Kossor råmar visserligen, det är älgar som brölar. Lalalala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Kossor råmar visserligen, det är älgar som brölar. Lalalala. Owned! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Kossor råmar visserligen, det är älgar som brölar. Lalalala. Jag är inte lika insatt i djurscenen som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Kossor råmar visserligen, det är älgar som brölar. Lalalala. Jag trodde ni rockare höll ihop. Men nu vet jag sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Nu har jag ändrat min syn på Okka. Okka= Arrogant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 MM det gör jag, vadå. måste jag vara typ 15 för att kunna säga sånt till folk ...nej, men det där inlägget om att du var arton och minsann var mycket bättre osv gav e annan bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag trodde ni rockare höll ihop. Men nu vet jag sanningen. Rockare? Jag är fan metal, inte rockare. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Tija: En fet tjej i min klass (kanske ska tilägga att jag inte menar nått dumt emot dig ) Tänkte först "Går den här killen i min klass?! Anser han mig fet?!"... Sen förstod jag hur du menade. Det var ju smickrande! VickeX: Cyklar (typ BMX) Bullet: Figuren på avataren Stellhell: Överlägsen, Stellan Skarsgård Jacker: Jacka Panimala: Litet djur Kariya: Kariya-smileys Darkjak: Tänker på vårt "bråk" på gcforumet... RadiuZ: Radioaktivitet KalleR: MOD Tux: Smoking pkz: Uttrycket "Nigga, please..." okka: Woody Allen Crice: Gangster-prylar (coolaste namnet på forumet, för övrigt...) Benvit: Lindsay Lohan SlewME: Slakt Bobbo Viking: Magnus Uggla och förnekad rasism... Nighthawk: En hök? Jaeger: Gevär Maxz: Gammal musik i lol: Han som vill synas mer än han gör (?) saffecool: Religionskrig? Matteus: Pandan!! Lindström: Vuxen rabarben: rabarber Vice.: Att Siana säger "Vicke"... Och "Möt Forumiten" BroDD: Broddar på skorna, så man inte halkar Weener: Korv Foo: Slipknot och ordet "fiende" Frenzy: Kallt. Typ "frysa". Pico: Liten. Topp3: En stor trea. Siana: Coolt namn, och världens bästa kompis. Funnylin: Angel, Buffy, rolig xstreem: Den tecknade serien "Rocker Power" Cortez: Spansk hip hopare IceCandy: Sötnos Azore: Is Xemtoth: Märkligt namn Bubbli: Bubblor Ebeeto: Brorsan... Kattälskaren: En katt GTApimpfoolife: White Stripes The Dude: Smart Stora_Tomtefar: Saknad Ace: Hans pool, som jag sett kort på, och Timbuktu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 *Ingen Tweak* Nu blir jag ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts