Jump to content

Vad tänker du på då du hör en forumits namn?

jaeger
 Share

Recommended Posts

Stor bokstav-

pkZ och Benvit!!Vad är det för en diskussion egentligen??

Man är inte vuxen bara för att man varit barnvakt åt en 2 åring vem av er det nu var som fick för sig det.. Du är vuxen när du beter dig på ett vuxet sätt och inte tjafsar och diskuterar som ett fån.

Ska ni känna er vuxna så avslutar ni helt enkelt diskussionen och den som erkänner att det var larvigt först har helt enkelt vuxit i allas ögon förmodligen.

Ja jag vet att det är svårt att släppa det men så är det.

Har själv vart barnvakt åt min lillebror som nu är sju (eller 8) flertalet gånger och då när han var liten. Ett par gånger när han var i 2 års åldern fick jag ta ansvar för hela huset och min bror.. Känner jag mig vuxen för det?? Nej. Vuxen känner jag mig inte förrens jag flyttat hemifrån (vilket sker på lördag) eller när jag klarar av saker utan att fråga min mamma om råd. Eller när någon annan säger att det där var vuxet gjort (och menar det).

Men enligt den kristna tron är du vuxen när du har komfirmerat dig alltså hände detta för två½ år sen..

Så lägg ner eran fjantiga diskussion nu SNÄLLA... Ni är inte de ända som har det på det viset och det finns ingen mening med det hela eftersom att ni bara kommer att smutskasta varnadra tills någon måste slänga ut sin dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 217
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

BEEENVIT!

80-talet är inte min era så det kan jag inte. Med brölande menade jag inte att man inte hörde vad dem sjöng utan bara att.. dem brölar?

Packelicious: Ärligt talat? Självklart är den här "diskussionen" onödig/dum/etc, vad som klassas som vuxen är högst individuellt och jag klassar mig som otroligt nära ngt som man kan kalla vuxen.

Redigerad av Benvit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stor bokstav-

Man är inte vuxen bara för att man varit barnvakt åt en 2 åring vem av er det nu var som fick för sig det.. Du är vuxen när du beter dig på ett vuxet sätt och inte tjafsar och diskuterar som ett fån.

Ska ni känna er vuxna så avslutar ni helt enkelt diskussionen och den som erkänner att det var larvigt först har helt enkelt vuxit i allas ögon förmodligen.

Har själv vart barnvakt åt min lillebror som nu är sju (eller 8) flertalet gånger och då när han var liten. Ett par gånger när han var i 2 års åldern fick jag ta ansvar för hela huset och min bror.. Känner jag mig vuxen för det?? Nej. Vuxen känner jag mig inte förrens jag flyttat hemifrån (vilket sker på lördag) eller när jag klarar av saker utan att fråga min mamma om råd. Eller när någon annan säger att det där var vuxet gjort (och menar det).

Men enligt den kristna tron är du vuxen när du har komfirmerat dig alltså hände detta för två½ år sen..

Så lägg ner eran fjantiga diskussion nu SNÄLLA... Ni är inte de ända som har det på det viset och det finns ingen mening med det hela eftersom att ni bara kommer att smutskasta varnadra tills någon måste slänga ut sin dator.

Ok ok. Och ja, Benvit är såklart den vuxna parten. Jag är bara en liten bäbis. (w00t) Sure Benvit, sure...

@Benvit: Kossor brölar, hur fan låten en människa när dom brölar? Ska jag säga att Lindsay t.ex kvittrar då? Tänk, snälla..

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stor bokstav-

Nja, jag vet inte jag.

Är själv en ganska omogen person. Bor ensam hemma men jag är inte vuxen för det. Du kan nog fråga vem som helst här och de skulle säga samma sak dvs. att jag inte är vuxen. Men man kan ju hoppas att alla inte råkar ut för att vara omogna vid min ålder. Lycka till i egna livet packe (w00t). Det är ensamt ibland (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Stor bokstav*

pkz - Skön Hårdrockare, lalala holy diver lalala

Crice - Mafia

Pico - seriefigur

Azore - "Det finns cirka 10 sånna här trådar, Closed"

Bobbo Viking - Magnus uggla

Kattälskaren - Liten o jobbig filur (Ta inte illa upp)

Cortez - Tupac

emo - 50cent

gtapimpfoolife - Gangsta!

The Dude - Warcraft 3 freak

var väll alla jag har någon kommentar om (w00t)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag vet inte jag.

Är själv en ganska omogen person. Bor ensam hemma men jag är inte vuxen för det. Du kan nog fråga vem som helst här och de skulle säga samma sak dvs. att jag inte är vuxen. Men man kan ju hoppas att alla inte råkar ut för att vara omogna vid min ålder. Lycka till i egna livet packe (w00t). Det är ensamt ibland :wub:

Det jagf menade var att jag känner mig vuxen. Och som Benvit sa så är det väldigt individuellt och man vet det bara själv. Om ni känner er vuxna anser jag ändå inte att ni beter er på ett vuxet sätt.

Men ni kanske upfattar att sitta o tjafsa om ingenting som vuxet vad vet jag.. Så go on if you like it (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tija: En fet tjej i min klass (kanske ska tilägga att jag inte menar nått dumt emot dig (w00t))

Tänkte först "Går den här killen i min klass?! Anser han mig fet?!"... Sen förstod jag hur du menade. Det var ju smickrande! (w00t)

VickeX: Cyklar (typ BMX)

Bullet: Figuren på avataren

Stellhell: Överlägsen, Stellan Skarsgård

Jacker: Jacka

Panimala: Litet djur

Kariya: Kariya-smileys

Darkjak: Tänker på vårt "bråk" på gcforumet...

RadiuZ: Radioaktivitet

KalleR: MOD

Tux: Smoking

pkz: Uttrycket "Nigga, please..."

okka: Woody Allen

Crice: Gangster-prylar (coolaste namnet på forumet, för övrigt...)

Benvit: Lindsay Lohan

SlewME: Slakt

Bobbo Viking: Magnus Uggla och förnekad rasism...

Nighthawk: En hök?

Jaeger: Gevär

Maxz: Gammal musik

i lol: Han som vill synas mer än han gör (?)

saffecool: Religionskrig?

Matteus: Pandan!!

Lindström: Vuxen

rabarben: rabarber

Vice.: Att Siana säger "Vicke"... Och "Möt Forumiten"

BroDD: Broddar på skorna, så man inte halkar

Weener: Korv

Foo: Slipknot och ordet "fiende"

Frenzy: Kallt. Typ "frysa".

Pico: Liten.

Topp3: En stor trea.

Siana: Coolt namn, och världens bästa kompis.

Funnylin: Angel, Buffy, rolig

xstreem: Den tecknade serien "Rocker Power"

Cortez: Spansk hip hopare

IceCandy: Sötnos

Azore: Is

Xemtoth: Märkligt namn

Bubbli: Bubblor

Ebeeto: Brorsan...

Kattälskaren: En katt

GTApimpfoolife: White Stripes

The Dude: Smart

Stora_Tomtefar: Saknad

Ace: Hans pool, som jag sett kort på, och Timbuktu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor