jaeger Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Som trådnamnet lyder, vad tänker ni på då du hör en forumits namn? Här kommer några jag tänker på: Okka= Andra banan i ett Turtles spel där man kunde gömma sig bredvid en buske så det såg ut som om man var en del av busken Pico= Peta i näsan Kebab=Kebab Bobbo Viking= Magnus Uggla Funnylin= Arrested Development och Seinfeld Benvit=Lindsay Lohan pKz= Arg Cortez= 'Pac P-C= Hans avskedsbrev Ace= Timbuktu Redigerad 25 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Kattälskaren: Söt pojke som gillar katter jaeger: Guns N' Roses-fan pKz: Snäll hård-rockare Cortez: Snäll hip hopare HOWHOW: En snäll hip hopare till GTAjägaren: Överdrivet seriöst småbarn okka: Som Crice sade, allmänbildning, 80-talshat och franska, gamla filmer Crice: Svartklädd snubbe med solbrillor och cigarett i mungipan, behöver jag säga mer? Ronin: Snäll människa med roligt namn GTApimpfoolife: 3 doors down samt väldigt lite kunnande om Samuel L. Jackson Ace: Kött, dysterhet och hip hop rabarben: Hm.. Skånsk rabarber R2D2: Najs robot Karatemorfar: Forumets bästa avatar Reve: Också en göllig pojke Siana: Härlig natthumor och en fin föredetta avatar Tija: Same emo: Tafatt hip hopare Benvit: "Fjortis-brudar" Mer kommer. Redigerad 25 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Mahalo - HST. Pico - Little Italy. epix - Hmmm... färgen blå. Skumt. okka - 70-talspopkonst & allmänbildning. Siana - Den där Pokemomfiguren du hade som avatar once upon a time. The Dude - Frank Zappa. pKz - Glamrock. Cortez - Hiphop. Orkar inte fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad fan gör denna tråd i Musik Film Grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad fan gör denna tråd i Musik Film Grafik? Det kan du bara fråga dig själv. men jag flyttar den åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har för mig att det funnits en sådan tråd innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har för mig att det funnits en sådan tråd innan Det finns nog ca 3 sådana här topics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Kattälskaren: En störig pojke som kelar med sin katt. (klart underskattad) HOWHOW: Alladin Crice: Nån han inte är(tror jag) R2D2: Robot Siana: Nice avatar(gammla) emo: Störig hiphopare Brukar inte tänka så mycket på namnet men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Kattälskaren: En störig pojke som kelar med sin katt. (klart underskattad) Jag har inte ens katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ace: Kött, dysterhet och hip hop Kött och dysterhet? Hinner inte skriva några just nu, gör det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag har inte ens katt. Okej okej, fast jag innbillar mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 När jag ser Panimala's nick tänker jag alltid på melodin från In The Navy av Village People, fast texten är Panimala istället för In The Navy. Vet inte varför men det har fastnat *nynnar*Panimala, lalalalalallala, panimala*nynnar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Aladdin och snäll hiphopare hittills, underbar mix inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Aladdin och snäll hiphopare hittills, underbar mix inte sant? När jag hör HOWHOW tänker jag automatiskt på barnporr och någon som gillar att vrida av bröstvårtorna på tjejer...och blöjbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 När jag hör HOWHOW tänker jag automatiskt på barnporr och någon som gillar att vrida av bröstvårtorna på tjejer...och blöjbarn. Stämmer bra det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Kött och dysterhet? Hinner inte skriva några just nu, gör det senare. Jo, dina meningar é alltid så dystra på nått vis Kött fick jag från signaturen du hade där Robert Gustavsson åt fisk. Fast jag fick det till kött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Några stycken P-C = Snubbe randig tröjja, dreamhack tråden Cortez = 2pac och Dagens lol tråden okka = När jag hör namnet vill jag säga orka, men annars en najs snubbe som gillar jazz och har en bra musiksmak. Tija = Anders och Måns! Pkz = hårdrock Kattälskarn = liten snubbe som gillar katter. Kommer inte på flera nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jo, dina meningar é alltid så dystra på nått vis Kött fick jag från signaturen du hade där Robert Gustavsson åt fisk. Fast jag fick det till kött. Haha okej, mjo.. Kan vara rätt dyster visserligen.. Försöker dock att undvika det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Eliizar: Transvestit! inget illa menat, tänker på din avatar Moroni_family: Fördomsfull drake tommy_killer: Oförskämd slyngel Jacker: Sockertopp med konstkänsla Panimala: En trevlig prick som spelar mycket dator Topp3: Tja, någon som ligger på Topp 3 över någonting, kanske moderatorer? asshumla: .. En humleröv KalleR: Opsykologisk mansgris Redigerad 25 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Bob Vikning: Magnus uggla Jaeger: Skåne hatare han e dum Cortez: Rap Azore: Låsta trådar Siana: Konstig nog.. Zelda har nåt med hans avatar Kattälskaren: En kattälskare helt enkelt KalleR: Klad moderator han hade ju en smiley som avatar innan Cyprez: Psycho! han skrämmer mig :'( tommy killer: Jävla mffare! Varje gång jag ser hans avatar bryr jag mig mer om den än om vad han skriver! Men har inget emot honom alls Gurkan: Uppkäftig grönsaksjävel! Redigerad 25 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts