Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Har inget namn på låten än men ni é så välkomna med förlsag. Blev så nöjd att jag var tvungen att starta en ny tråd. Hoppas att ni tycker om den. Melodin é densamma som i Uggla-låten "Mitt decennium". Aaaaaah, aaaaaah. Åh, ljuva 2000-tal, vår tids ständiga kval, då nu vårt forum syns farligt dött. Inga Blaque's som kör, för många okko'r som dör, inget smörslungat hummerkött. Åh, åh, åh, varenda dag slår eländet nytt rekord, åh, åh, åh, nästan som ni var satta på fattigvård. För visst är det mer dur än moll, ni hänger i "dagens lol", och nu tvingas skriva med n00bigt fjolll. Men är det så illa ställt, ni tror det är svält, för att det saknas en vettig poll. Åh, åh, åh, allt detta jämmer som hänger så tungt i skyn, åh, åh, åh, ska inte lyckas dra ner mitt humör i dyn. Ska vi gå ut och möta forumet du och jag, den lilla tid som vi är här, gå ut och se om det har hänt nåt nytt idag, nu när alla blickar bakåt. Ägna er åt gårdagen ni, men jag är inte road utav nostalgi. Så vi går ut och möter forumet du och jag, nu här idag. Varje topic-notis, är om cs-spelarnas kris, Hultans oslagbara utlandsskuld. Enda strimma av hopp, är Azore i topp, som tilldelats forum-guld. Åh, åh, åh, men jag har vunnit en minst lika prisvärd nål, åh, åh, åh, bland miljoner forumiter gått först i mål. Ska vi gå ut och möta forumet du och jag, den lilla tid som vi är här, gå ut och se om det har hänt nåt nytt idag, nu när alla blickar bakåt. Kalla mig för barnslig och dum, men jag befinner mig i mitt decennium. Så vi går ut och möter forumet du och jag, nu här idag. Mens ni längtar tillbaks till igår, och de MetoC7-kommentarer som flytt, så kan vi andra nu skönja en vår, och kanske skapa någonting nytt. Ska vi gå ut och möta forumet du och jag, den lilla tid som vi är här, gå ut och se om det har hänt nåt nytt idag, nu här idag. Nu här idag, nu här idag, nu här idag. Ska vi gå ut och möta forumet du och jag, ska vi gå ut och möta forumet du och jag, ska vi gå ut och möta forumet du och jag, ska vi gå ut och möta forumet du och jag, ska vi gå ut och möta forumet du och jag. Redigerad 25 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 LoLz0r! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Pwn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Eftersom jag överhuvud taget inte lyssnar på Uggla, var det lite jobbigt att läsa igenom texten utan melodi. Men very nice indeed. Kanske lite överhypat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Det klingar nog bättre om ni har hört låten "Mitt decennium" och kan melodin. Om ni vill ha låten så får ni så gärna kontakta mig via MSN Redigerad 25 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Kanske lite överhypat. Mjo, hypen är ju enorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Är det någon som har midi-fil till denna låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Håller på med en egen låt.. Den rimmar ente men den är ganska fin Kalla mig inte fjäskare men min låt är tillägnad alla moderatorer på GTAsajten.. Redigerad 25 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nice Bobbo , hörde att ni ska spela in den senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nice Bobbo , hörde att ni ska spela in den senare... Tack! Haha, jo. Men mer säger vi inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Försöker inte sno uppmärksam het eller så... Men jag höll också på att skriva en. Det är en sång om alla moderatorer på GTAsajten. Ni får mycket skit när ni bara gör ert jobb. Bob marley: Redemption song Många tänker inte på vad vi behöver er håller forumet rent från spamm och tjafs Tänk om ni inte fanns och hultan var helt själv då skulle det vara anarki och inget forum Utan några mods inget forum det vore inte bra stå upp mods stå upp mods Föreställ er ett forum utan mods hur skulle forumet se ut då jo det skulle se ut som ett bombnedslag spamm och oreda över allt Men vad är tacken för det? Arga Pm och sånt tjafs det är bra att ni orkar så forumet får stå kvar Utan några mods inget forum det vore inte bra stå upp mods stå upp mods stå upp mods Föreställ er ett forum utan mods hur skulle forumet se ut då jo det skulle ju vara ett helvete spamm och oreda över allt Men vad är tacken för det? Arga Pm och sånt tjafs det är starkt att ni orkar så forumet får stå kvar Utan några mods inget forum det vore inte bra stå upp mods det är bara ord stå upp mods på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nu har jag finslipat på texten. Titta gärna igenom den. Aaaaaah, aaaaaah. Åh, ljuva 2000-tal, vår tids ständiga kval, då nu vårt forum syns farligt dött. Inga Blaque's som kör, för många Hemuler som stör, ja, tillochmed okka's citat har dött. Åh, åh, åh, varenda dag slår eländet nytt rekord, åh, åh, åh, nästan som ni var satta på fattigvård. För visst saknas det moll, ni hänger i "Dagens lol", och nu tvingas skriva med n00bigt fjolll. Men är det så illa ställt, ni tror det är svält, för att det saknas en vettig poll. Åh, åh, åh, allt detta jämmer som hänger så tungt i skyn, åh, åh, åh, ska inte lyckas dra ner mitt humör i dyn. Ska vi gå ut och möta forumet du och jag, den lilla tid som vi är här, gå ut och se om det har hänt nåt nytt idag, nu när alla blickar bakåt. Ägna er åt gårdagen ni, men jag är inte road utav nostalgi. Så vi går ut och möter forumet du och jag, nu här idag. Varje topic-notis, är om cs-spelarnas kris, Hultans oslagbara utlandsskuld. Enda strimma av hopp, är Azore i topp, som tilldelats forum-guld. Åh, åh, åh, men jag har vunnit en minst lika prisvärd nål, åh, åh, åh, bland miljoner forumiter gått först i mål. Ska vi gå ut och möta forumet du och jag, den lilla tid som vi är här, gå ut och se om det har hänt nåt nytt idag, nu när alla blickar bakåt. Kalla mig för barnslig och dum, men jag befinner mig i mitt decennium. Så vi går ut och möter forumet du och jag, nu här idag. Mens ni längtar tillbaks till igår, och de MetoC7-skämt som flytt, så kan vi andra nu ge fan i Sofies lår, och kanske skapa någonting nytt. Ska vi gå ut och möta forumet du och jag, den lilla tid som vi är här, gå ut och se om det har hänt nåt nytt idag, nu här idag. Nu här idag, nu här idag, nu här idag. Ska vi gå ut och möta forumet du och jag, ska vi gå ut och möta forumet du och jag, ska vi gå ut och möta forumet du och jag, ska vi gå ut och möta forumet du och jag, ska vi gå ut och möta forumet du och jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Haha, galna ider men extremt roliga som får en att flina till bakom skärmen. Mycket bra texter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Haha, galna ider men extremt roliga som får en att flina till bakom skärmen. Mycket bra texter! Tack Cyprez! Jag, R2D2, HOWHOW och Ronin jobbar på inspelningen men ni ska få njuta snart Jag jobbar även på en ny låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Tack Cyprez! Jag, R2D2, HOWHOW och Ronin jobbar på inspelningen men ni ska få njuta snart Jag jobbar även på en ny låt. Okaj. I seeing forvard to datt my man.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Tack Cyprez! Jag, R2D2, HOWHOW och Ronin jobbar på inspelningen men ni ska få njuta snart Jag jobbar även på en ny låt. Kanske får se skivan sen : Bobbo Viking och bandet Låtar till Gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts