Jump to content

Fri, Farlig, Fantastiskt Litteratur!

Foo
 Share

Recommended Posts

Fri - Farlig - Fantastiskt Litteratur = Kerouac. Teoretiskt, ska det nog vara Hemingway; men hans livsstil och rykte överträffade hans litterära ådra, mer än människan nånsin kommer att medge.

Mitt råd är att du skiter i skolan imorgon. Det är lite svårt att komma fram till nåt vettigt med en dags mellanrum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag helt seriös:

Tror ni att man kan rabbla upp alla Nobelpristagare från 1900 - 2005? Jag tycker att det är en riktig rolig och udda ide... och det finns inget negativt med det...(?)

Min lärare gillar när man har nya ideér... så varför inte? ^^

Dessutom slipper jag anstränga mig med att söka info & sammanfatta... det är bara att kopiera listan rakt av!

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag helt seriös:

Tror ni att man kan rabbla upp alla Nobelpristagare från 1900 - 2005? Jag tycker att det är en riktig rolig och udda ide... och det finns inget negativt med det...(?)

Min lärare gillar när man har nya ideér... så varför inte? ^^

Dessutom slipper jag anstränga mig med att söka info & sammanfatta... det är bara att kopiera listan rakt av!

Jag tycker att det är en riktigt dålig idé, men to each his own. Det känns som du lika gärna kan rabbla upp namn ur telefonkatalogen, när du ändå håller på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor