Foo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Altså... jag ska ha en uppsatts klar på följande ämne IMORRN!, och då ska det redovisas muntligt inför klassen... Så vad kan man skriva om?, Det är gansk bråttom... om inget annat föreslås blir det ett rabblande av Nobellpristagare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 När jag blir stor vill jag bli fri, farlig och läsa fantastisk litteratur och det här är varför och så vidare. Panikplan kallas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Fri - Farlig - Fantastiskt Litteratur = Kerouac. Teoretiskt, ska det nog vara Hemingway; men hans livsstil och rykte överträffade hans litterära ådra, mer än människan nånsin kommer att medge. Mitt råd är att du skiter i skolan imorgon. Det är lite svårt att komma fram till nåt vettigt med en dags mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Fri - Farlig - Fantastiskt Litteratur = Kerouac. I second that. Skolka imorgon och plöj igenom "On The Road". Redigerad 25 januari, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Nu är jag helt seriös: Tror ni att man kan rabbla upp alla Nobelpristagare från 1900 - 2005? Jag tycker att det är en riktig rolig och udda ide... och det finns inget negativt med det...(?) Min lärare gillar när man har nya ideér... så varför inte? ^^ Dessutom slipper jag anstränga mig med att söka info & sammanfatta... det är bara att kopiera listan rakt av! Redigerad 25 januari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nu är jag helt seriös: Tror ni att man kan rabbla upp alla Nobelpristagare från 1900 - 2005? Jag tycker att det är en riktig rolig och udda ide... och det finns inget negativt med det...(?) Min lärare gillar när man har nya ideér... så varför inte? ^^ Dessutom slipper jag anstränga mig med att söka info & sammanfatta... det är bara att kopiera listan rakt av! Jag tycker att det är en riktigt dålig idé, men to each his own. Det känns som du lika gärna kan rabbla upp namn ur telefonkatalogen, när du ändå håller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts