Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vad är det för skit du lägger ut på nätet? Jag letade faktiskt i skogen på SSV ön Men jag tycker det är (ursäkta utrycket) för jävligt. Så här gör man inte mot den svenska GTA- communityn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Vad är det för skit du lägger ut på nätet? Jag letade faktiskt i skogen på SSV ön Men jag tycker det är (ursäkta utrycket) för jävligt. Så här gör man inte mot den svenska GTA- communityn... EDIT: Hängsel byxorna, Masken och övriga kläderna kan man få om man klarar uppdraget "Portland Chainsaw Masquerade" Edit 2: Sorry för dubbel post IE låste sig =/ Redigerad 28 april, 2006 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag kommer säga som jag sa i när detta var aktuellt i SA: hans finns inte. Ledsen att göra er besvikna, men tills motsatsen är bevisad i en film eller ett screen shot så finns han inte. Detta säger jag eftersom tusentals personer påstod sig ha sett honom i SA och det är nu bekräftat att han inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Smart du är Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 ÄVad fan är leatherface? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts