Jump to content

Leatherface i GTA: Liberty City Stories

Bobbo Viking
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...
Näe, jag prenumerar inte på någon tidning. Jag har skojat med er alla. Ursäkta mig, det ska inte upprepas ;P

Får man sprida falska rykten här? :P

isf vill jag säga att jag har sett en riktig zombie i Zombietech och jag var tvungen att skjuta honom i huvet, men jag hade inga skott så då var jag tvungen att göra en special spark med CJ som bara han kan göra på mitt spel så att den dog. :ermm:

vart lite många ord i en mening :D

(Om ingen fattade så skämtade jag :"> :lol: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snopet för dig om det visar sig att det finns en Leatherface i LCS nu.. (w00t)

Om ni kollar i Multiplayertrailern för LCS så ser man faktiskt en spelarmodell som ser ut som leatherface.

Och om han finns som spelarmodell i Multiplayer så lär han väll finnas som fotgängare nån stans?

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snopet för dig om det visar sig att det finns en Leatherface i LCS nu.. :wacko:

Om ni kollar i Multiplayertrailern för LCS så ser man faktiskt en spelarmodell som ser ut som leatherface.

Och om han finns som spelarmodell i Multiplayer så lär han väll finnas som fotgängare nån stans?

Jo, det skulle va' nått. Jo, om du menar dendär filuren med hockeymask, motorsåg, snickarebyxor och hängseln så har jag också sett honom på bild på IGN.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor