Azore Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Men erkänn att historierna om folks uppleveser I SA var spännande att läsa (om dom håller sig inom vissa nivåer) Absolut. utan dessa historier och påhitt om myter m.m skulle inte San Andreas vara riktigt San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Härligt, då har vi Bigfoot ute på stranden i Vice City Stories. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Härligt, då har vi Bigfoot ute på stranden i Vice City Stories. Vad säger du? Tycker att det var fel tillfälle att fixa läddherfejsah. Edit: Stavfel. Redigerad 28 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Tro det?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Bra jobbat, Bobbo viking. PS. Har sett ditt namn på tibia.com forum. Är detta en slump eller är det du? Tyvärr så kan jag inte hitta några av dessa posts, jag såg detta för ca ett år sedan men jag antar att ni inte är samma person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Bobbo har du inte det där feb-nr. av tidningen än ? Vart ju intresserad av historien. Lägg in så snabbt du kan, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Näe, jag prenumerar inte på någon tidning. Jag har skojat med er alla. Ursäkta mig, det ska inte upprepas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Näe, jag prenumerar inte på någon tidning. Jag har skojat med er alla. Ursäkta mig, det ska inte upprepas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Näe, jag prenumerar inte på någon tidning. Jag har skojat med er alla. Ursäkta mig, det ska inte upprepas Får man sprida falska rykten här? isf vill jag säga att jag har sett en riktig zombie i Zombietech och jag var tvungen att skjuta honom i huvet, men jag hade inga skott så då var jag tvungen att göra en special spark med CJ som bara han kan göra på mitt spel så att den dog. vart lite många ord i en mening (Om ingen fattade så skämtade jag :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag trodde att Azore och R2D2 redan hade varit framme och tjallat men icke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag trodde att Azore och R2D2 redan hade varit framme och tjallat men icke Nope. Jag var så snäll och höll tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Jag trodde att Azore och R2D2 redan hade varit framme och tjallat men icke Din jäfhel, du har gett mig falska förhoppningar :'( Redigerad 15 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Din jäfhel, du har gett mig falska förhoppningar :'( Hähu, jag é ond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Snopet för dig om det visar sig att det finns en Leatherface i LCS nu.. Om ni kollar i Multiplayertrailern för LCS så ser man faktiskt en spelarmodell som ser ut som leatherface. Och om han finns som spelarmodell i Multiplayer så lär han väll finnas som fotgängare nån stans? Redigerad 17 februari, 2006 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Snopet för dig om det visar sig att det finns en Leatherface i LCS nu.. Om ni kollar i Multiplayertrailern för LCS så ser man faktiskt en spelarmodell som ser ut som leatherface. Och om han finns som spelarmodell i Multiplayer så lär han väll finnas som fotgängare nån stans? Jo, det skulle va' nått. Jo, om du menar dendär filuren med hockeymask, motorsåg, snickarebyxor och hängseln så har jag också sett honom på bild på IGN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jo, det skulle va' nått. Jo, om du menar dendär filuren med hockeymask, motorsåg, snickarebyxor och hängseln så har jag också sett honom på bild på IGN. Leatherface har ALDRIG bärt hockeymask, så det lär inte vara han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Leatherface har ALDRIG bärt hockeymask, så det lär inte vara han. Näj, det é jag väl medveten om men om man bortser från den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Näj, det é jag väl medveten om men om man bortser från den då. Är väl mer likt Jason då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Är väl mer likt Jason då? Jason har väl ingen motorsåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jason har väl ingen motorsåg? Nu har det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts