Crice Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Chris Penn, känd från filmer som Reservoir Dogs och Mulholland Falls, samt Grand Theft Auto: San Andreas, är död. Personligen tycker jag att denna ytterst talangfulle halvdoldis förtjänar en eloge, och skapar därför denna tråd. Vila i frid, Chris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Rest in peace - vem du nu är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jo, som sagt. Vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Chris who? Aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Rest in peace - vem du nu är. Ringer "Nice Guy Eddie" en klocka? Det var hans karaktär i Reservoir Dogs, i alla fall. Han gav även sin röst, och sitt utseende, till Polanski i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ringer "Nice Guy Eddie" en klocka? Det var hans karaktär i Reservoir Dogs, i alla fall. Han gav även sin röst, och sitt utseende, till Polanski i San Andreas. Aha - han var känd. Då förtjänar han såklart mer uppmärksamhet än alla andra som dör med jämna mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ringer "Nice Guy Eddie" en klocka? Det var hans karaktär i Reservoir Dogs, i alla fall. Han gav även sin röst, och sitt utseende, till Polanski i San Andreas. Jo! Då var det ju han jag trodde man vågade inte säga något. Eddie i Reservoir Dogs ja. Ah.. Va' var'e han dog av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) @ P-C: Du har givetvis en poäng, men du förstår alldeles säkert varför skådespelare har fler anhängare än gemene man. Om du inte vet vem han är, okej. Om du inte bryr dig, okej. Personligen uppskattade jag hans talang, och tror att det finns fler människor på detta forum som gör detsamma. Men visst, jag kan göra en tråd när du kolar vippen också. @ Le Bobbo: Man vet inte orsaken än. Obduktioner görs. Redigerad 25 januari, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Rush Hour var han med i också.. RIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Rush Hour var han med i också.. RIP. Som vem ? R.I.P Chris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 VIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Är det han som spelar rösten som Pulaski? Han mötte visst samma öde som sin karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Jag höjer gärna glaset högt i Chris Penns ära. En väldigt talangfull och underskattad skådespelare har gått ur tiden. Nice Guy Eddie är en av mina absoluta favoritkaraktärer. "How would you feel if every time you had to take a piss you had to do a hand stand?" Cortez: det är allas öde. Vi kan ju inte precis säga: "how ironic. Now he is dead - after years of being alive". Vila i frid Redigerad 25 januari, 2006 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) "How would you feel if every time you had to take a piss you had to do a hand stand?" Haha. Jo, älskvärt "citat"! Diggar också den rollen han gör som Eddie. Tror inte att jag har sett han i så mycket andra filmer. Crice: Ah, ska jag känna mig hedrad för att ni la' till "le" framför mitt namn? Jo, jag gör det eftersom ordet används framför maskulina ord i franskan, dock känner jag mig inte så maskulin för tillfället. Redigerad 25 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Han gav även sin röst, och sitt utseende, till Polanski i San Andreas. Rest in peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Han är bror till Sean Penn, som ni nog känner till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Är det han som spelar rösten som Pulaski? Han mötte visst samma öde som sin karaktär. Chris Penn blev inte mördad, men om jag inte missminner mig så blir väl SA-snuten det? Jaja, jo det är ju ironiskt och skojigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 RIP vem det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag läste det nyss. Tänkte posta en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts