Jump to content

Chris Penn är död

Crice
 Share

Recommended Posts

@ P-C: Du har givetvis en poäng, men du förstår alldeles säkert varför skådespelare har fler anhängare än gemene man.

Om du inte vet vem han är, okej. Om du inte bryr dig, okej. Personligen uppskattade jag hans talang, och tror att det finns fler människor på detta forum som gör detsamma. Men visst, jag kan göra en tråd när du kolar vippen också.

@ Le Bobbo: Man vet inte orsaken än. Obduktioner görs.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag höjer gärna glaset högt i Chris Penns ära. En väldigt talangfull och underskattad skådespelare har gått ur tiden.

Nice Guy Eddie är en av mina absoluta favoritkaraktärer. "How would you feel if every time you had to take a piss you had to do a hand stand?" ^_^

Cortez: det är allas öde. Vi kan ju inte precis säga: "how ironic. Now he is dead - after years of being alive".

Vila i frid

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"How would you feel if every time you had to take a piss you had to do a hand stand?"

Haha. Jo, älskvärt "citat"!

Diggar också den rollen han gör som Eddie. Tror inte att jag har sett han i så mycket andra filmer.

Crice: Ah, ska jag känna mig hedrad för att ni la' till "le" framför mitt namn? Jo, jag gör det eftersom ordet används framför maskulina ord i franskan, dock känner jag mig inte så maskulin för tillfället. ^_^

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor