Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Morsning korsning! Hade tänkt inhandla något nytt spel efter att jag klarat ut det ganska korta True Crime New York City ganska många gånger nu.. Först tittade jag på Tekken 5 och lite annat smått och gott som legat i spelhyllorna ett ganska bra tag. Men sedan slog det mig att jag ville ha något riktigt nytt spel jag aldrig stött på tidigare. Hm, Predator: Concrete jungle såg väldigt intressant ut men när jag såg att spelet fick betyget 1/10 (!) så vände det snabbt. Så fick jag syn på ett konstigt spel vid namn "Jaws: Unleashed". Som ni kanske hör på namnet é spelet baserat på Spielberg-filmen med samma namn. Detta hittade jag på IGN och har inte sett det någon annanstans, vet heller inte om det har kommit ut eller om det finns något realsedatum. Men IGN har 6 filmer och 101 bilder från spelet så det borde vara ute. È det någon som har detta spel eller vet något om det så kan ni va' så snälla å skriva upp det här. Ska ge er en länk till IGN's Jaws-sida. ÄDIT: Hittade ett realse-datum nu! Spelet kommer ut i USA den 1: maj i år till PS2 och X-BOX. IGN: Jaws Unleashed GameSpot: Jaws Unleashed Redigerad 25 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har aldrig hört om spelet förut men jag tror inte det har kommit ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jag gjorde en tråd om det spelet för längesen, det skulle ha kommit ut i oktober förra året till ps2 och xbox men jag tror att det blev fördröjt till maj eller nått detta året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Man är alltså en haj som ska käka turister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Man är alltså en haj som ska käka turister? Ja, en haj é man. Man kan tydligen göra allt möjligt som tillhör en hajs vardagliga liv. Kika på länkarna så får'u se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ja, en haj é man. Man kan tydligen göra allt möjligt som tillhör en hajs vardagliga liv. Kika på länkarna så får'u se. Kan kanske bli kul att få vara haj och uppleva livet under havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kan kanske bli kul att få vara haj och uppleva livet under havet. Jodå. Det blir nog världens grej ska'ru se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ett ord som beskriver vad jag kommer göra i spelet. ''Slafs!!''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ett ord som beskriver vad jag kommer göra i spelet. ''Slafs!!''. Köttbullar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Köttbullar? Av människorna möjligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Trodde alla kände till spelet. Man spelar Hajen från första filmen medans den äter badare, sänker båtar, äta fiskar, spränger hus (Fattar själv inte den delen), fajtas mot hajfiskare osv. Spelet görs av samma team som gjorde Ecco the Dolfin spelen. Spelet gjordes för att första filmen fylde 30 år 2005 och skulle ha släppts på samma dag som filmen släpptes på 30 år tidigare. Men de var inte nöjda med resultatet och försenade det. Vilket jag tycker var bra. Det betyder ju att de bryr sig mer om hur bra spelet blir än att det släpps vid rätt tid. Iallafall, det värkar rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Tycker att spelet ser för jävligt ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta-4-Life Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Grafiken var ju asful. men jaws är fan kult, så jag köper nog och äta människor är ju alltid kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts