VickeX Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Någon som kommer ihåg den gamla klassikern Snake, Rattle and Roll? Jag har iaf laddat ner en NES emulator. Och en rom med Snake Rattle and Roll. Nu har jag klarat till en bana som ser ut att vara på månen. Som är en ost. Och jag ska troligtvis besegra den där jävlans studsande foten. Men hur ska jag göra? Studsen låter tyngre desto mer jag skjuter på den. Men ingenting händer. Någon som spelat spelet och kommer ihåg? Om ni har lust så kan ju detta bli en Classic games topic. Om någon har lust att ändra namnet på topicen. Iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Är du säker på att du inte har den på en gammal NES, för att spela ROMs på emulator är inte lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Är du säker på att du inte har den på en gammal NES, för att spela ROMs på emulator är inte lagligt Skit samma. "Jag har ladda ner vähschta gjymma spelet bah. Det är aschbra grafick och det är å¨nintedon fär fan ashäffit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts