BroDD Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Min dvd dosa är trasig, så om jag ska kolla på en del filmer så får jag typ dansk text eller nåt konstigt, jag vill inte ha text alls, på själva dvdn har jag bara play och byta kapitel, kan inte flytta runt i menyer på dvd filmer heller... så jag behöver ju en ny vill ju inte köpa en helt ny dvd bara för att få en dosa, så finns det nån dosa som man kan köpa som funkar på typ alla dvder? vart kan man köpa det då? vad brukar en sån kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Sno en från någon affär bara. Dom är ofta inte ens larmade. Plus att du kanske får turen och kommer med i Efterlyst. WOW en ny fjärr plus Tv kändis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Om du har relativt känt märke på DVD:n så bör en sån här universal fjärrkontroll fungera till DVD:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Om du har relativt känt märke på DVD:n så bör en sån här universal fjärrkontroll fungera till DVD:n. Vad kostar en sån då? vill inte betala flera miljarder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag vet inte vilken affär det är men där kan man köpa en DVD-spelare för ca 300 kr Iallafall här nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag vet inte vilken affär det är men där kan man köpa en DVD-spelare för ca 300 kr Iallafall här nere Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag vet inte vilken affär det är men där kan man köpa en DVD-spelare för ca 300 kr Iallafall här nere Vi har tjuvar här i Sandviken också vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad kostar en sån då? vill inte betala flera miljarder Köpte min för 69:- på Maxi här i stan och det finns billigare. Bara leta på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vi har tjuvar här i Sandviken också vettu. Jo jag har fått veta det. Och en av dom stal 8000 av mig... Dock med lagen på hans sida men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad kostar en sån då? vill inte betala flera miljarder Köpte min på Lidl för 99kr. Sen dom är inte så dyra om du inte ska ha den värsta av dom värstaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Köpte min på Lidl för 99kr. Sen dom är inte så dyra om du inte ska ha den värsta av dom värstaste. Ja om man vill ha en fin dosa med display o allt får man punga ut med 699 kronor på internet... Känns dock som en onödig uppfinning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag undrar samma sak. fast till tv. "råka" slänga ner den för trappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Jag undrar samma sak. fast till tv. "råka" slänga ner den för trappen Haha... Tog mig friheten att göra en liten rekonstruktion -Vafan nu funkar ente skiten! Nä nu jävlar har jag fått nog! *Dunsljud från trappan* Din pappa: -VA FAN VAD DET DÄR! Du: Ehmmm jag skulle bara kolla om man kunde använda fjärrkontrollen riktad hitåt.. Redigerad 25 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Haha... Tog mig friheten att göra en liten rekonstruktion -Vafan nu funkar ente skiten! Nä nu jävlar har jag fått nog! *Dunsljud från trappan* Din pappa: -VA FAN VAD DET DÄR! Du: Ehmmm jag skulle bara kolla om man kunde använda fjärrkontrollen riktad hitåt.. Njaaee inte riktigt, skulle träffa brorsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Njaaee inte riktigt, skulle träffa brorsan :wub: Hihi ok den andra versionen VaXXor: VAFAN STÖR MIG ENTE NÄR JAG TITTAR PÅ BOLIBOMPA! Brossan: Men jag vill titta på teletubbis! *Dunkar vaXXor i ryggen* VaXXor: Aaaaaaaj! Sluta *gråt i rösten* Brossan springer iväg. VaXXor: Fegis! Här får du *kastar fjärrkontrollen men missar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hihi ok den andra versionen VaXXor: VAFAN STÖR MIG ENTE NÄR JAG TITTAR PÅ BOLIBOMPA! Brossan: Men jag vill titta på teletubbis! *Dunkar vaXXor i ryggen* VaXXor: Aaaaaaaj! Sluta *gråt i rösten* Brossan springer iväg. VaXXor: Fegis! Här får du *kastar fjärrkontrollen men missar* Hur du veta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hur du veta ? Jag ser allt Jag ser dig när du sover... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Dosa? wtf det heter kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag ser allt Jag ser dig när du sover... Du skrämmer mig ju :'( nu kommer ja säkert dröma om kött ätande rabarber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag undrar samma sak. fast till tv. "råka" slänga ner den för trappen De flesta är multi fjärrisar ( ) Så det ska nog inte vara några problem o hitta en billig på närmsta Clas Ohlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts