Colan K Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vote : ja me och mina 3 syskon läste så har nummer sen stenåldern premindinerar dom inte längre men.. läser fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Läser det första jag gör när den kommer i brevlådan på Torsdagarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har läst men har slutat. Läser böcker och motortidningar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har läst, men läser inte mer Läser istället pocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Slutade prenumerera för bara något år sen. Nu prenumererar vi bara på Knasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vote : ja me och mina 3 syskon läste så har nummer sen stenåldern premindinerar dom inte längre men.. läser fortfarande Jo, vi prenumererade också typ90-02 så jag har ena jävla buntar Kalle-tidningar i källaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Slutade prenumerera för bara något år sen. Nu prenumererar vi bara på Knasen. Mer Knasen åt folket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag prenumererade också på Knasen för en sisådär 2-3 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag prenumererade aldrig, men jag köte istället Kalle Ankas Pocket Vote: Ja Det händer att man läser nån ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har läst, men läser inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Läser ibland. mest Don Rosa vote: Like Whoa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Herman Hedning ftwwtf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Läser det första jag gör när den kommer i brevlådan på Torsdagarr! Torsdagar? Min brukade komma på fredagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jo, vi prenumererade också typ90-02 så jag har ena jävla buntar Kalle-tidningar i källaren Klarade inte att skriva det ordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Läser ibland. mest Don Rosa vote: Like Whoa Carl Barks ritar finare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Carl Barks ritar finare Nepp. Ska det vara Kalle Anka, så ska det vara Don Rosa's Kalle Anka -gammalt djungelordspråk Redigerad 26 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nepp. Ska det vara Kalle Anka, så ska det vara Don Rosa's Kalle Anka -gammalt djungelordspråk Nu tänker du på Fantomen. Mannen i den blåa dräkten och masken och kallingarna på utsidan och bor i dödskallegrottan, du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceholder999 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Skittidning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jag prenumenerar (Stavning?) Det gör jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nu tänker du på Fantomen. Mannen i den blåa dräkten och masken och kallingarna på utsidan och bor i dödskallegrottan, du vet. Touché Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts