P-C Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Har läst. Prenumerade på Kalle Anka pocket ganska länge så nu har jag en bokhylla full. Händer väl att man läser nån innan man ska sova eller skiter - i brist på annat. Redigerad 24 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Prenumerade i flera år. Först prenumerade jag - sen slutade jag - 3 månader senare började jag igen - och då skickade dom även alla tidningar jag missat under de 3 månaderna. Tror jag fick dom helt gratis. Schysta killar där borta på Egmont. Slutade igen, har inte prenumerat på ett år eller mer. Tänker dock på att börja igen.. såfort man ser innehållsförteckningen i en av de Kalle Anka man har nu kan man utantill handlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Självklart, är 16 och tycker fortfarande kalle anka äger , prenumererar gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 När jag skiter sitter det fint. Samma här Läser aldrig annars, ändå läser jag ut allting (Nej jag skiter inte ofta!) Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vote: Har läst, men läser inte mer Slutade prenumerera efter jag fyllt 14-15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag prenumererade förrut men jag läser på toan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kvälls läsning är alltid fint. Man får bara gräva i bottnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ja för fan. Fast jag glömmer jämt bort att läsa dom nya. Har kanske tre-fyra olästa oöppnade (leksak ingår, därmet plastad). Fast jag funderar på att säga upp leksaks skiten. Dom är tråkiga. Och funkar ej. Iaf inte dom man ska bygga ihop. Jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har läst ett ton med Kalle Anka & Co böcker när jag var mindre. Fast en Kalle Anka tidning sitter ju aldrig fel ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Jag prenumererade när jag var yngre. Nu är garderoberna fulla med gamla Kalle-tidningar. Varför ska det vara så svårt att göra sig av med gammal skit? "Meh, jag kanske ska läsa dom när jag blir gammal." "Meh, tänk om... dom blir värdefulla." Jävla undanflykter. Elda på bara. Ta bara ut dom ur garderoben först. Man vill ju inte gärna elda ner kåken... kanske. Redigerad 25 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Prenumererar, funderar på att sluta nästa år. Runt 2001 var Kalle Anka fortfarande hur bra som helst, men sen fick idioterna (fjortisarna?) på redaktionen en massa dåliga idéer som dem genomförde, bland annat "Svinesson", "Bettan Blänk", "Kvacktuellt" och liknande joller. Och det senaste året har serierna varit så jäkla idiotiska. Delhistorien i senaste numret t. ex., första delen slutar med "Välkommen till Hormonmonstrets håla". Behöver jag ens nämna att dem låtit ungarna skicka in kassa skämt i åratal? Och om man någon gång får för sig att testa skräpet som någon malaysisk barnarbetare verkar ha satt ihop med tårna går det sönder direkt. Redigerad 25 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har läst, läser inte mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har läst, har ett par lådor uppe på vinden, gick över till SP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har läst, men läser inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jajemen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Har läst, men inte längre. Prenumererade när jag var 10-11, nånting. Däremot så älskar jag att läsa pappas gamla tidningar från 1967-68-69. Jajävlar, där kan man snacka om kvalitetsberättelser Fan vad gammal min pappa måste vara.. Edit: hahah tänkte inte på det förut när jag läste, men den kommentaren var förjävla klockren! Och om man någon gång får för sig att testa skräpet som någon malaysisk barnarbetare verkar ha satt ihop med tårna går det sönder direkt. Så klockren att jag måste slänga in den i min signatur, t.o.m. Redigerad 25 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Läser några serier som jag har men jag premmar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag läser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Läser mina gamla innan jag ska sova Men jag vill premunera men får det inte för min mamma :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts