Jump to content

Läser du Kalle Anka & Co?

kattälskaren
 Share

Läser du Kalle Anka & Co  

83 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Prenumerade i flera år. Först prenumerade jag - sen slutade jag - 3 månader senare började jag igen - och då skickade dom även alla tidningar jag missat under de 3 månaderna. Tror jag fick dom helt gratis. Schysta killar där borta på Egmont. ^_^ Slutade igen, har inte prenumerat på ett år eller mer. Tänker dock på att börja igen.. såfort man ser innehållsförteckningen i en av de Kalle Anka man har nu kan man utantill handlingen. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag prenumererade när jag var yngre. Nu är garderoberna fulla med gamla Kalle-tidningar. Varför ska det vara så svårt att göra sig av med gammal skit?

"Meh, jag kanske ska läsa dom när jag blir gammal." "Meh, tänk om... dom blir värdefulla." Jävla undanflykter. Elda på bara. Ta bara ut dom ur garderoben först. Man vill ju inte gärna elda ner kåken... kanske.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prenumererar, funderar på att sluta nästa år.

Runt 2001 var Kalle Anka fortfarande hur bra som helst, men sen fick idioterna (fjortisarna?) på redaktionen en massa dåliga idéer som dem genomförde, bland annat "Svinesson", "Bettan Blänk", "Kvacktuellt" och liknande joller. Och det senaste året har serierna varit så jäkla idiotiska. Delhistorien i senaste numret t. ex., första delen slutar med "Välkommen till Hormonmonstrets håla".

Behöver jag ens nämna att dem låtit ungarna skicka in kassa skämt i åratal?

Och om man någon gång får för sig att testa skräpet som någon malaysisk barnarbetare verkar ha satt ihop med tårna går det sönder direkt.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har läst, men inte längre. Prenumererade när jag var 10-11, nånting.

Däremot så älskar jag att läsa pappas gamla tidningar från 1967-68-69. Jajävlar, där kan man snacka om kvalitetsberättelser :wub:

Fan vad gammal min pappa måste vara.. ^_^

Edit: hahah tänkte inte på det förut när jag läste, men den kommentaren var förjävla klockren!

Och om man någon gång får för sig att testa skräpet som någon malaysisk barnarbetare verkar ha satt ihop med tårna går det sönder direkt.

Så klockren att jag måste slänga in den i min signatur, t.o.m. :)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor