kattälskaren Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag prenumenerar (Stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Älskade dom när jag var i din ålder! Vote: läst, men läser inte.. eller var det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 När jag skiter sitter det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Köpte regelbundet mellan 97-03, nu köper jag bara någon gång ibland när de kända tecknarna har en serie publiserad däri. Tex Carl Barks, Don Rosa, Marco Rota, Al Taliaferro, Floyd Gottfredson osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Min lillebror vill ha leksakerna och jag tidningen, Alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Skulle rösta "nej" men råkade tryka "ja" Men sen upptäckte jag "Har läst" alternativet så nu ångrar jag mig ännu mer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Läste förut. Tröttnade på att dra upp en kalle-anka och minnas hur den slutade osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har prenumererat förut i över 5 år så jag har en del tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Skulle rösta "nej" men råkade tryka "ja" Men sen upptäckte jag "Har läst" alternativet så nu ångrar jag mig ännu mer :'( Hahaha, allt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kallesnobb, just like Peskele. Var i en kallefas för ett tag sedan. Har därför alla tidningar sorterade och tjoller, hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Älskade dom när jag var i din ålder! Vote: läst, men läser inte.. eller var det var? Gjorde jag med. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har aldrig gjort, kommer aldrig göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Nine! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vote: Läst, läser inte längre... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Nine! Nio vad då för nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 SlutaDE i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Självklart läser jag Kalle Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jupp det gör jag, dock inte nya nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Prenumererar och har gjort hela mitt liv. Kalle Anka är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Händer att man läser något gammalt nummer innan man lägger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts