Jump to content

Toalettlitteratur!

okka
 Share

Recommended Posts

Oskar Sjöberg - I Have A Dream

En toalett, med inbyggda fack i stora väggar, där man rymmer en grandiös kollektion av Kalle Anka-tidningar.

En toalett, med Gunnar Ekelöfs samlade verk i en liten skåplucka, utifall man vill bli djup någon gång och tänka på skogar och kärlek.

En toalett, med Groucho Marx-citat på toapapperet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 months later...

Ze Bump! (Skrev aldrig någonting i den här tråden sist den var uppe)

I princip vad som helst duger som toalitteratur. Reklamblad, serietidningar, dagstidningar, tandkrämstuber, syrrans Cosmopolitan... "Vad som helst, bara man har något" är min filosofi.

Just nu har jag inte direkt brist på toaläsning, ty min syster och hennes kille har flyttat ihop, vilket resulterade i ett arv bestående av 12 Slitz och 13 Moore-tidningar. Visst, bägge tidningarna innehåller 80% skräp, men det är ändå underhållande läsning! (Och, nej, det är inte bara flickorna jag tänker på)

Där du, Zcruwen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ze Bump! (Skrev aldrig någonting i den här tråden sist den var uppe)

I princip vad som helst duger som toalitteratur. Reklamblad, serietidningar, dagstidningar, tandkrämstuber, syrrans Cosmopolitan... "Vad som helst, bara man har något" är min filosofi.

Just nu har jag inte direkt brist på toaläsning, ty min syster och hennes kille har flyttat ihop, vilket resulterade i ett arv bestående av 12 Slitz och 13 Moore-tidningar. Visst, bägge tidningarna innehåller 80% skräp, men det är ändå underhållande läsning! (Och, nej, det är inte bara flickorna jag tänker på)

Där du, Zcruwen!

Sånt funkar inte på ett dass.

Folk kommer bara tro man sitter och wankar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor