okka Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Oskar Sjöberg - I Have A Dream En toalett, med inbyggda fack i stora väggar, där man rymmer en grandiös kollektion av Kalle Anka-tidningar. Oskar Sjöberg - I Have A Dream En toalett, med Gunnar Ekelöfs samlade verk i en liten skåplucka, utifall man vill bli djup någon gång och tänka på skogar och kärlek. Oskar Sjöberg - I Have A Dream En toalett, med Groucho Marx-citat på toapapperet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Herman Hedning... Enda vettiga att läsa där inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Brukade läsa Kalle Anka & Co. fram tills nyligen, men nu känner jag att jag inte längre orkar läsa någonting på toaletten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Om jag tar lång tid på mig blir det serietidningar eller reklamtidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Personligen måste jag ha nåt läsbart när jag gör "number two" (hemma) annars förgås jag av tristess. Serietidningar är då det enda rätta men vid Code Red kan det bli bok/dagstidning/reklamblad eller tvättmedelspaketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Läser ofta kalle i toan, mest bilder och småläser igenom, kul att ha i toan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Läser ofta kalle i toan, mest bilder och småläser igenom, kul att ha i toan Är det inte väldigt äckligt att sitta i toaletten och läsa kalle när du skiter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Är det inte väldigt äckligt att sitta i toaletten och läsa kalle när du skiter? Testa själv vettja *går och lägger mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 På båda toalletterna ligger det massa biltema kataloger som fassan har lagt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 På ena dasset har vi Dassaboken och på det andra dasset har vi...inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Schampooflaskor är det ultimata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Schampooflaskor är det ultimata. Tvättar ni er i toalleten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Kalle & Hobbe, typ. Redigerad 8 maj, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tvättar ni er i toalleten? Nej, men man läser på dem. Jag gör desamma, läser ingredienserna i tvål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Kalle Anka, Knasen eller annan serie är trevlig att läsa när trycket ökar. Annars om man har en bok man inte kan slita sig ifrån så tar man gärna med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 En åtta år gammal Super Play-tidning läser jag ibland. Det numret handlar om världens bästa spel och gissa vem som kom etta? The Legend of Zelda: Ocarina of Time! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Nej orka läsa på muggen. Här skits det så snabbt som möjligt för att helt enkelt bli klar och slippa denna vidriga doft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Läser inget. Möjligtvis afficherna inne på vår lilla toalett med lite småskämt. Typ, "Skit i politiken, sitt i mitten" och liknande, men inget mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ze Bump! (Skrev aldrig någonting i den här tråden sist den var uppe) I princip vad som helst duger som toalitteratur. Reklamblad, serietidningar, dagstidningar, tandkrämstuber, syrrans Cosmopolitan... "Vad som helst, bara man har något" är min filosofi. Just nu har jag inte direkt brist på toaläsning, ty min syster och hennes kille har flyttat ihop, vilket resulterade i ett arv bestående av 12 Slitz och 13 Moore-tidningar. Visst, bägge tidningarna innehåller 80% skräp, men det är ändå underhållande läsning! (Och, nej, det är inte bara flickorna jag tänker på) http://img506.imageshack.us/img506/1050/dsc02912vv4.jpg Där du, Zcruwen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ze Bump! (Skrev aldrig någonting i den här tråden sist den var uppe) I princip vad som helst duger som toalitteratur. Reklamblad, serietidningar, dagstidningar, tandkrämstuber, syrrans Cosmopolitan... "Vad som helst, bara man har något" är min filosofi. Just nu har jag inte direkt brist på toaläsning, ty min syster och hennes kille har flyttat ihop, vilket resulterade i ett arv bestående av 12 Slitz och 13 Moore-tidningar. Visst, bägge tidningarna innehåller 80% skräp, men det är ändå underhållande läsning! (Och, nej, det är inte bara flickorna jag tänker på) http://img506.imageshack.us/img506/1050/dsc02912vv4.jpg Där du, Zcruwen! Sånt funkar inte på ett dass. Folk kommer bara tro man sitter och wankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts