pKz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Han la ju papperet på kanten för han var rädd för att få en STD. Tror jag. - Finchmeister. SHITBREAK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Tjocka ASP.NET boken är det just nu.. Snart får jag väl gå över till PHP programmering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Tjocka ASP.NET boken är det just nu.. Snart får jag väl gå över till PHP programmering Då ser du verkligen fram emot att skita eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Då ser du verkligen fram emot att skita eller hur? Japp.. Stora höjdpunkten på dagen Kom på en sak.. Det kanske inte blir PHP programmering nästa utan mycket möjligt att jag går till Internet HTML och XHTML-boken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Med tanke på den höga intressefaktorn i detta ämne, så drar jag här med upp Toalettlitteraturstråden. Yepp. Själv läser jag Illustrerad Vetenskap eller DN om någon har tagit upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Fredagsbilagan om den ligger där inne. Annars inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Oftast blir det Rocky.. men händer att jag får med mig Aftonbladet eller liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Med tanke på den höga intressefaktorn i detta ämne, så drar jag här med upp Toalettlitteraturstråden. Yepp. Själv läser jag Illustrerad Vetenskap eller DN om någon har tagit upp den. Jag sannar dina ord på det försnämnda (dvs. det om intressefaktorn) och det sistnämnda (dvs. om DN). Heja DN! Utöver DN som råkar komma in på toaletterna iom. att min far är sudukoberoende, så är det Jan Gradvalls samlade verk och en Feber-samling (med skivrecensioner av den oslagbara kultureliten Mats Ohlsson, Lennart Persson, Andres Lokko och Jan Gradvall) som läses på toaletterna i mitt vackra hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag läser inget när jag är på toaletten. Men därimot så brukar jag spela tegelstens gameboy ( om ni vet vad det är ) när jag ska skita. Ruskigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vad är det för spännande bok då ? Första i Artemis Fowl-serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Kalle Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 De otroligt få gånger som jag läser under toalettbesöken, tjänar baksidorna av shampoflaskor mig. Jag skiter för snabbt för att kunna ta till mig någon annan litteratur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Eftersom jag aldrig, under normala omständigheter, tar mer än 2-3 minuter på mig när jag skiter så finner jag ingen anledning att läsa någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Kvällstidningar (aftonbladet & metro) morgontidning (hos mig VF eller Kristinehamns Posten) eller kalle, bamse, Vi bilägare och Husvagn & Camping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 De otroligt få gånger som jag läser under toalettbesöken, tjänar baksidorna av shampoflaskor mig. Jag skiter för snabbt för att kunna ta till mig någon annan litteratur. Hahahaha! Jo brukar också göra det! Annars spelar jag på min mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag brukar läsa böckerna jag läser när jag sitter på toan. En gång har jag varit borta så länge att min moder anmälde mig som spårlöst försvunnen. (nej, men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Blir alltid Larsson/Erine eller någon kalle Anka tidning. Är det något genetiskt att det enbart är killar som sitter 20 minuter+ på porslinstronen med en tidning. Tjejer verkar aldrig utföra denna ritual...? Redigerad 7 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Oftast blir det Knasen eller 91:an, men det kan också slinka in en och annan Kalle tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det som ligger närmst. Har jag tur så ligger det en Bilsport eller Kalle Anka där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bara jag som blir sugen att göra lite pappersarbete på kontoret när jag läser allt detta? =) Besöker nästan kontoret minst 20 min/dygn. Har faktiskt en väldigt stor samling Kalle som jag alltid läser Tilläggas bör att min sambo mer än gärna vill få ut denna underbara samling... Men då har jag sagt att då får hennes jävla damtidningar inte finnas kvar heller. Vi brukar dra jämnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts