Jump to content

Toalettlitteratur!

okka
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 3 months later...
Med tanke på den höga intressefaktorn i detta ämne, så drar jag här med upp Toalettlitteraturstråden. Yepp.

Själv läser jag Illustrerad Vetenskap eller DN om någon har tagit upp den.

Jag sannar dina ord på det försnämnda (dvs. det om intressefaktorn) och det sistnämnda (dvs. om DN). Heja DN!

Utöver DN som råkar komma in på toaletterna iom. att min far är sudukoberoende, så är det Jan Gradvalls samlade verk och en Feber-samling (med skivrecensioner av den oslagbara kultureliten Mats Ohlsson, Lennart Persson, Andres Lokko och Jan Gradvall) som läses på toaletterna i mitt vackra hem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir alltid Larsson/Erine eller någon kalle Anka tidning.

Är det något genetiskt att det enbart är killar som sitter 20 minuter+ på porslinstronen med en tidning. Tjejer verkar aldrig utföra denna ritual...?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som blir sugen att göra lite pappersarbete på kontoret när jag läser allt detta? =)

Besöker nästan kontoret minst 20 min/dygn.

Har faktiskt en väldigt stor samling Kalle som jag alltid läser :)

Tilläggas bör att min sambo mer än gärna vill få ut denna underbara samling... :)

Men då har jag sagt att då får hennes jävla damtidningar inte finnas kvar heller.

Vi brukar dra jämnt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor