Gäst Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag springer in på toa, Håller andan, Skiter och springer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kalle Anka & Co. Alltid. Alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag skiter bara...läsagör jagså mycket ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Fattar inte hur man gör för att läsa när man är på toa Hur gör man? Det är inte svårare än att läsa utanför toan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Min kamp av Adolf Hitler skulle jag vilja läsa på toaletten. Men det blir väl oftast den lokala tidningen,åka skidor,body och knasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Larsson oftast... Det var på ett toalettbesök som jag började läsa en riktig bok.. Någon hade badat (min syrra gissar jag på) och lämnat kvar en bok på tvättkorgen som står lägligt placerad framför toaletten. Och jag tänkte "Aja, här sitter jag nog ett tag ändå" och plockar upp boken. Och så visar det sig att den är spännande . Så jag läste ut den hyfsat snabbt. Efter ett tag lånade mamma hem bok nummer två i samma serie. Och sedan tre och fyra.. Och femman har jag här bredvid mig men inte orkat börja än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag läser inte när jag är på toan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Larsson oftast... Det var på ett toalettbesök som jag började läsa en riktig bok.. Någon hade badat (min syrra gissar jag på) och lämnat kvar en bok på tvättkorgen som står lägligt placerad framför toaletten. Och jag tänkte "Aja, här sitter jag nog ett tag ändå" och plockar upp boken. Och så visar det sig att den är spännande . Så jag läste ut den hyfsat snabbt. Efter ett tag lånade mamma hem bok nummer två i samma serie. Och sedan tre och fyra.. Och femman har jag här bredvid mig men inte orkat börja än. Vad är det för spännande bok då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Om jag har en oläst kalle anka tar jag med den, har jag inte det, så går jag och hämtar nån av sagen om ringen böckerna, beror på i vilken av dom jag är i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Det är inte svårare än att läsa utanför toan. Ja, men man kanske har andra "grejer" att koncentrera sig på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag läser alltid Kalle Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Mycket Pratchett blir det. Finns inte skivvärlden tillgänglig läser man på baksidan av tvålpaketen. Redigerad 24 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kalle Anka & Co. Alltid. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ja, men man kanske har andra "grejer" att koncentrera sig på Somliga klarar av att göra två saker samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vad är det för spännande bok då ? Kitty. --- Just nu har jag en sån häringa "Dassbok" som di kallert. Tror jag fick den i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hur fan kan ni läsa samtidigt som ni skiter? Jag håller på att fokusera mig på att jag ska forma bajskorven så att det inte splashar upp i rövhålet. Jag hatar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hur fan kan ni läsa samtidigt som ni skiter? Jag håller på att fokusera mig på att jag ska forma bajskorven så att det inte splashar upp i rövhålet. Jag hatar det. Dude, dämpningspapper. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...E4mpningspapper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Dude, dämpningspapper. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...E4mpningspapper Gillar inte känslan av att ha dämpningspapper. Det är som att använda kondom, tänk om det är ett hål i spetsen. I detta fall, tänk om man missar vattnet då man har bråttom? måste man försöka igen och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kommer ihåg i American Pie... killen som springer in på toaletten och kastar papper i vattnet, det funkade ju inte allt för bra för honom, tjejerna hörde honom i alla fall. Och de var inte de enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kommer ihåg i American Pie... killen som springer in på toaletten och kastar papper i vattnet, det funkade ju inte allt för bra för honom, tjejerna hörde honom i alla fall. Och de var inte de enda. Han la ju papperet på kanten för han var rädd för att få en STD. Tror jag. - Finchmeister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts