Kebab Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Dålig bild? Visst den har mindre skärm än k700i och k750i(tror jag den heter) men sämre bild? Skulle inte tro det Det skulle jag tro Det är väl klart som korvspad att en k750 har grymt mycket bättre bilder än en sketen k300? Hint: k750= 2 megapixel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Jodå. Han menar kameran misstänker jag. Samma kamera som i k700i så jag förstår inte vart han vill komma Kebab: Sony Ericsson K300i: 1106 kr Sony Ericsson K750i: 2900 kr Jag trodde att ni menade skärmen på mobilen först, men nu förstår jag att det handlar om kameran... Personligen tycker jag att det inte är värt det att betala mer för K750i eftersom att jag tycker att K300i ger helt okej bilder. Redigerad 25 januari, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har fått en snöboll på min K300i :'( Otroligt nog så klarade den sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vem lägger till tusenlappar för att få en bra kamera i telefonen? Då kan man lika gärna köpa en digital kamera istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vem lägger till tusenlappar för att få en bra kamera i telefonen? Då kan man lika gärna köpa en digital kamera istället.. De som vill kunna dokumentera händelser utan att behöva bära runt på en kamera hela dagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Vem lägger till tusenlappar för att få en bra kamera i telefonen? Då kan man lika gärna köpa en digital kamera istället.. Yey! Precis som jag tycker.. OM själva telefonen är ungefär lika bra så är det ju skitsamma med kameran ju! EDIT: haha samtidigt som Kaller ju Redigerad 25 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vem lägger till tusenlappar för att få en bra kamera i telefonen? Då kan man lika gärna köpa en digital kamera istället.. Jag... Eller är det bättre att köpa sig en: Digital kamera Mp3 spelare Kalender Handdator Fickminne (Röstinspelare) Fjärrkontroll Radio Med mycket mera... När man kan ha allt i ett. Plus att man även kan ringa och sms:a me den Är jävla nöjd med min K750i Den va värd alla dom 2890 ENkronor jag slängde ut på den. Eller nja det va skattebetalarnas pengar men Big deal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Aww, mycket sämre? Måste allt vara perfekt då? Har man tid och ork så kan man få över en låt. Jag har fått över låtar. Tack. Påstod jag att det inte fungerade eller? --- oskaroskar: Okedoke, man lär sig nåt nytt varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Jag köpte ny tellefon de vart en sony ericsson t630 som kostade 65e Redigerad 25 januari, 2006 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts