nexus Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Vad för telefon ska jag köpa den ska va bilig och ganska bra inte någe pirka greior Redigerad 24 januari, 2006 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vad ska du göra med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Använda för min telefon gick sönder idag tappa den i snön efter de så ville inte den funka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hemtelefon? Mobiltelefon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Billig och ganska bra, som sagt, bara att välja och vraka: http://www.tradera.com/search/imp.aspx?sea...3310&catid=2601 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hemtelefon? Mobiltelefon? Hur ofta tappar man hemtelefonen i snö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vad för telefon ska jag köpa den ska va bilig och ganska bra inte någe pirka greior Off Topic, men din signatur är för stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hur ofta tappar man hemtelefonen i snö? Tja det händer att man står ute och snackar om man har trådlös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hur ofta tappar man hemtelefonen i snö? Om man har en bärbar, men jag vet inte vad man ska göra utomhus med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vad för telefon ska jag köpa den ska va bilig och ganska bra inte någe pirka greior SonyEricsson K300i, har den, fungerar asbra och är billig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Inte ofta hehe ska köpa en N-gage nu för dom har operativ systeme Symbian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Inte ofta hehe ska köpa en N-gage nu för dom har operativ systeme Symbian Det är den långt ifrån ensam om. *edit* Stavfel fixat. Jävlar vad fel man skriver när man kollar på film samtigt. Redigerad 24 januari, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 SonyEricsson K300i, har den, fungerar asbra och är billig Den har jag med Den är skitbra för sitt pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 k300i har så dålig bild och bara 12mb minne dessutom ingen bluetooth!! köp en k700i istället, MYCKET mer telefon för lite mera pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 k300i har så dålig bild och bara 12mb minne dessutom ingen bluetooth!! köp en k700i istället, MYCKET mer telefon för lite mera pengar. Har den visste. Kallas dock inte Blutetooth, utan kallas Infraröd. Har en sådan själv. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har den visste. Kallas dock inte Blutetooth, utan kallas Infraröd. Har en sådan själv. Tack. IR, InfraRöd, är mycket sämre än Bluetooth. Helt skilda saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 IR, InfraRöd, är mycket sämre än Bluetooth. Helt skilda saker. Aww, mycket sämre? Måste allt vara perfekt då? Har man tid och ork så kan man få över en låt. Jag har fått över låtar. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 IR, InfraRöd, är mycket sämre än Bluetooth. Helt skilda saker. IR och Blåtand är två helt olika saker ja. Men IR och blåtand går ungefär lika snabbt. Bara det att du kan ha ett betydligt längre avstånd mellan telefonerna med blåtand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) k300i har så dålig bild och bara 12mb minne dessutom ingen bluetooth!! köp en k700i istället, MYCKET mer telefon för lite mera pengar. Dålig bild? Visst den har mindre skärm än k700i och k750i(tror jag den heter) men sämre bild? Skulle inte tro det Redigerad 25 januari, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Dålig bild? Visst den har mindre skärm än k700i och k750i(tror jag den heter) men sämre bild? Skulle inte tro det Jodå. Han menar kameran misstänker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts