Siana Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Sen alla retards som man snackat med på den hämska webcam-chatten (förutom Katt pojken). Han är för liten för att tyckas om. Haha, jag minns fortfarande när du var sådär härligt full... Dina sista ord innan du laggade fast: "Och han som gissar rätt, han ska få, han ska få TVÅ öl!" *Paff* Och så minns jag ditt getingbo i Blockland. Får jag bajsa på din fis? Sen så älskar jag Mikolan också... Harharhar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Sen alla retards som man snackat med på den hämska webcam-chatten (förutom Katt pojken). Han är för liten för att tyckas om. Antar att jag är med på den listan eller behöver jag friska upp ditt minne med att komma hem till dig och rapa dig i ansiktet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Sen alla retards som man snackat med på den hämska webcam-chatten (förutom Katt pojken). Han är för liten för att tyckas om. 2 styckna öl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts