SlewME Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) SlewME *fnys* Du ska givetvis också stå där och matteus och några fler. Men jag orkar inte skriva alla. Redigerad 25 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Du ska givetvis också stå där och matteus och några fler. Men jag orkar inte skriva alla. Du är förlåten, men oss två borde du ha tänkt på först eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Du är förlåten, men oss två borde du ha tänkt på först eller hur? Jo egentligen och några fler. Vet inte vad som flög i mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 SlewMe har en väldigt bra koll på för skor jag använder så han é en reko grabb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Tycker om många på forumet bland annat de jag skrev innan... Men många fler också.. Men jag har respekt för Cortez. Redigerad 25 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) *GONE* Redigerad 25 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 SlewMe har en väldigt bra koll på för skor jag använder så han é en reko grabb! Hahaha. Självklart. Har koll på modet bland bobbos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 TYST SLYNA du är min grabb. Det där var oväntat och lite väl dominerande. Det är slut Fuck-O! Inga mer ambulansturer för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 YES... Min oranga mistlur har nått er alla och ingen gillar mig.. Jag är såååååååå lycklig.. Om ni undrar varför så är det för att mitt mål här i livet är att så några som möjligt ska gilla mig, och mitt namn ska vara en nål i ögat på er Eller nåt sånt För att citera Oscar Wilde: När folk är överens med mig har jag ofta en känsla av att jag måste ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 YES... Min oranga mistlur har nått er alla och ingen gillar mig.. Jag är såååååååå lycklig.. Om ni undrar varför så är det för att mitt mål här i livet är att så några som möjligt ska gilla mig, och mitt namn ska vara en nål i ögat på er Eller nåt sånt För att citera Oscar Wilde: När folk är överens med mig har jag ofta en känsla av att jag måste ha fel. Din oranga så kallade "mistlur" stör mig på det viset att ser en aning skumt ut när orange text möter vit bakgrund. Så däför min käre vän.. Hatar jag dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Din oranga så kallade "mistlur" stör mig på det viset att ser en aning skumt ut när orange text möter vit bakgrund. Så däför min käre vän.. Hatar jag dig! Tack Tack.. Ömsesidigt... (Lite kul med folk som hatar en fastän de inte känner dig men visst ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Tack Tack.. Ömsesidigt... (Lite kul med folk som hatar en fastän de inte känner dig men visst ) Näj, förlåt. Jag borde ha berättat för dig att jag var ironisk. Det var dumt gjort, kan du förlåta mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Näj, förlåt. Jag borde ha berättat för dig att jag var ironisk. Det var dumt gjort, kan du förlåta mig? Joo då.. det sista var bara lite allmänt .. Du är förlåten och är nu välkommen in i Himmelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Joo då.. det sista var bara lite allmänt .. Du är förlåten och är nu välkommen in i Himmelen Är det mängdrabbatt på smileys med tungan uthängande eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Är det mängdrabbatt på smileys med tungan uthängande eller? Jodå. "Tag tre, betala för två. Rabatten dras av i kassan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Är det mängdrabbatt på smileys med tungan uthängande eller? Självklart... Gillar sånt vettu HAde det inte varit för att allastörde sig på´t så hade jag inte gjort några men nu är det som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Det där var oväntat och lite väl dominerande. Det är slut Fuck-O! Inga mer ambulansturer för min del. Jag ville vara dominerande, cool och mäktig en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Bukkake experten Kalleballe och mina kära undersåtar Topp3 och Karatemorfar. Sen alla retards som man snackat med på den hämska webcam-chatten (förutom Katt pojken). Han är för liten för att tyckas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Topp3 (fastän han blockat mig på msn,igen) Har jag? Vad är det du gör egentligen som tvingar mig att blocka dig konstant? Yeye, tar bort blocken. T: Vet inte riktigt vad tråden handlar om, men, öh... Stellan är gullig. Weener likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 MEN JAG DÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts