Jump to content

Forumiten

Bobbo Viking
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ursäkta om jag stör i apelsin-konversationen men jag tänkte säga några ord jag med ^_^

Wu Zi Mu é en tidig kontakt jag fick här på forumet, vi snackar dock inte så myckket längre men det é en reko kille! Likaså Siana, ah, härligt att dela våran natthumor tillsammans på fredagskvällar. HOWHOW é också en kille jag tycker om, likaså pKz. Topp3 gillar mina serier skarpt så han é klart nämnvärd. okka é jättetrevlig att ha å göra med, honom kan man också snacka hyffsat seriöst med om allt möjligt mysigt.

Sedan blir det många pussar till GTApimpfoolife, jaeger, Cortez och Azore.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

It's you an' me against the world, epix. All I need in this life I say, is me an' my epix. Mmm, bögigt värre. Det räcker nu ... scram, pys, stick iväg, jag är inte din grabb.

Det finns väl ett par stollar här som inte går av för hackor.

Men sen så finns det också en liten hora här. En riktig liten hora. En liten mangasgolarråtta. Ett poch med svans och råttask som kommer önska att han aldrig blivit utskiten. Haho, nej, nu får vi ta och sluta citera Micke Persbrandt, even though, he da man.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

It's you an' me against the world, epix. All I need in this life I say, is me an' my epix. Mmm, bögigt värre. Det räcker nu ... scram, pys, stick iväg, jag är inte din grabb.

Det finns väl ett par stollar här som inte går av för hackor.

Men sen så finns det också en liten hora här. En riktig liten hora. En liten mangasgolarråtta. Ett poch med svans och råttask som kommer önska att han aldrig blivit utskiten. Haho, nej, nu får vi ta och sluta citera Micke Persbrandt, even though, he da man.

TYST SLYNA du är min grabb. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HOWHOW är söt och snäll men med en stark dragning till minderåriga.

SlewME är häftig, han är dörrvakt! *rapp med batongen över höger öra* Förlåt, väktare.

pKz gillar samma musik som jag så han skrivs också in på den här listan.

Siana är cool pojk. Skojig och med en härlig glimt i ögat. Harhar!

Moderatorerna är respekterade efter sitt diktatoriska styre av sajten.

Funnylin har jag gillat sen jag kom till sajten, trots att jag gjorde en dum poll i SA-forumet där han sa att det var den dummaste frågan på länge. But no hard feelings.

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev lite besviken när inte SlewME skrev med mig måste jag säga. Fyfabian.

Dom jag måste nämna är ju såklart min gode vän Nandin, gillar dig även fast du är blatte. (Ronin)

Matteus

Weener

pKz

Siana

SlewME *fnys*

Kebabpizza (Han är inte snäll här men annars är han allt för god.)

Och alla andra goda pojkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor