Funnylin Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vafan. Funnylin, du är nog med på min lista. Kommer aldrig att glömma "En bra skåning är en död skåning". Absolut det roligaste som någonsin skrivits här. Det är ju inte kul. Det är ju skruvat. Är det en kuggfråga? Jag chansar på högerpolitik. Hmm... apelsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Det är ju inte kul. Det är ju skruvat. Det roliga var ju att alla tog dig på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Det roliga var ju att alla tog dig på allvar. Att folk inte lär sig. Allvarlig, jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hmm... apelsin. Attans. Farligt nära. Nej, nu är jag trött. Hur kom jag hit? Jag känner mig vilse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Attans. Farligt nära. Nej, nu är jag trött. Hur kom jag hit? Jag känner mig vilse. "Även den bäste kan ta fel på högerpolitik och en apelsin." - Gunnar Rehlin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ursäkta om jag stör i apelsin-konversationen men jag tänkte säga några ord jag med Wu Zi Mu é en tidig kontakt jag fick här på forumet, vi snackar dock inte så myckket längre men det é en reko kille! Likaså Siana, ah, härligt att dela våran natthumor tillsammans på fredagskvällar. HOWHOW é också en kille jag tycker om, likaså pKz. Topp3 gillar mina serier skarpt så han é klart nämnvärd. okka é jättetrevlig att ha å göra med, honom kan man också snacka hyffsat seriöst med om allt möjligt mysigt. Sedan blir det många pussar till GTApimpfoolife, jaeger, Cortez och Azore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Tycker alla på forumet är rätt trevliga, fast finns väl endel som är mindre trevliga ibland =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hatad av alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hatad av alla? Nah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nah? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 :'( Seså Jag hatar dig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hej era jävla idioter, jag gillar ingen på det här skit forumet. alla här är heelt cp i huvet och ja hatar alla!! Haha nää det är klart jag inte gör. jag har ingen favorit, tycker om alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Sikorka e grymm...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Alla som nämnt mig är grymma... Sen finns det ju andra balla/trevliga personer. Da d00d. Topp3 (fastän han blockat mig på msn,igen) Pico kan också vara trevlig att snacka med på nätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hatad av alla? Du förstår; det är enkelt: blingbling är ute. Därför, grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 It's you an' me against the world, epix. All I need in this life I say, is me an' my epix. Mmm, bögigt värre. Det räcker nu ... scram, pys, stick iväg, jag är inte din grabb. Det finns väl ett par stollar här som inte går av för hackor. Men sen så finns det också en liten hora här. En riktig liten hora. En liten mangasgolarråtta. Ett poch med svans och råttask som kommer önska att han aldrig blivit utskiten. Haho, nej, nu får vi ta och sluta citera Micke Persbrandt, even though, he da man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 It's you an' me against the world, epix. All I need in this life I say, is me an' my epix. Mmm, bögigt värre. Det räcker nu ... scram, pys, stick iväg, jag är inte din grabb. Det finns väl ett par stollar här som inte går av för hackor. Men sen så finns det också en liten hora här. En riktig liten hora. En liten mangasgolarråtta. Ett poch med svans och råttask som kommer önska att han aldrig blivit utskiten. Haho, nej, nu får vi ta och sluta citera Micke Persbrandt, even though, he da man. TYST SLYNA du är min grabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Alla som nämnt mig är grymma... Sen finns det ju andra balla/trevliga personer. Da d00d. Topp3 (fastän han blockat mig på msn,igen) Pico kan också vara trevlig att snacka med på nätter. Oh noes, jag glömde Frenzy. Frenzy owns, quite rly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) HOWHOW är söt och snäll men med en stark dragning till minderåriga. SlewME är häftig, han är dörrvakt! *rapp med batongen över höger öra* Förlåt, väktare. pKz gillar samma musik som jag så han skrivs också in på den här listan. Siana är cool pojk. Skojig och med en härlig glimt i ögat. Harhar! Moderatorerna är respekterade efter sitt diktatoriska styre av sajten. Funnylin har jag gillat sen jag kom till sajten, trots att jag gjorde en dum poll i SA-forumet där han sa att det var den dummaste frågan på länge. But no hard feelings. Redigerad 25 januari, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Blev lite besviken när inte SlewME skrev med mig måste jag säga. Fyfabian. Dom jag måste nämna är ju såklart min gode vän Nandin, gillar dig även fast du är blatte. (Ronin) Matteus Weener pKz Siana SlewME *fnys* Kebabpizza (Han är inte snäll här men annars är han allt för god.) Och alla andra goda pojkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts