eliizar Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag hatar alla, med glimten i ögat. "Jag vill ju bara kramas" - Alfred Hitchcock. Kramas och kramas, Alfred Hitchcock var väll en riktig snusk gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Alla som nämt mig, Cortez och .. hmm .. Frenzy. FerkurZ. Och Bobbo Viking. (Yeh, why not?) Haha. Nu blir jag nästan besviken på dig... efter våra "hur skönt det är att bajsa"-konvensationer och allt :'( Redigerad 24 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har ingen respekt för någon... Näe men SlewME är ju sjysst såklart o Xemtoth o alexzander.. O så den där packe_88 också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Sluta ta mig i pruppen så hårt då KalleR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Dessa trådar är egentligen bara av ondo. "Vi är populära, inte ni". Men ni vet att jag älskar er alla. -- Speciellt KalleR V.2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Kaboom, Cortez, Curly, SlewME Finns det några fler? Edit: Siana och HULTENIUS!! Redigerad 24 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kramas och kramas, Alfred Hitchcock var väll en riktig snusk gubbe? Han gifte sig inte med sin styvdotter i alla fall, så mycket vet jag. Han gillade dock läder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Kaboom, Cortez, Curly, SlewME Finns det några fler? Edit: Siana Prrrrrrrrrr... Right back att ya -- Btw, kan inget annat än älska dig för historien om kamerastativet, Funnylin. Stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Han gifte sig inte med sin styvdotter i alla fall, så mycket vet jag. Han gillade dock läder. Sounds like a snuskgubbe to me. Såg en dokumentär om honom och lite om hans liv där ha höll på att taffsa på en massa tjejer och sen hade han en passion för blonda kvinnor också. Så; Gifte sig inte med sin styvdotter - Check Han gillade läder - Check Taffsade - Check Hade en passion för blondiner - Check Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Sounds like a snuskgubbe to me. Såg en dokumentär om honom och lite om hans liv där ha höll på att taffsa på en massa tjejer och sen hade han en passion för blonda kvinnor också. Så; Gifte sig inte med sin styvdotter - Check Han gillade läder - Check Taffsade - Check Hade en passion för blondiner - Check Ser bara ett fel där, och det är väl #1. Men sen läder, visst. Han kanske hade fetisch. Men en varm luktande skinnjacka är det inget fel på. Inte och taffsa heller. Och blondiner.. Njaaa, dom är väl fula. men visst. fitta som fitta. Nej, jag är inte otrogen. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ser bara ett fel där, och det är väl #1. Men sen läder, visst. Han kanske hade fetisch. Men en varm luktande skinnjacka är det inget fel på. Inte och taffsa heller. Och blondiner.. Njaaa, dom är väl fula. men visst. fitta som fitta. Nej, jag är inte otrogen. Tack. Mjo, men det beror ju på hur mycket man över eller under driver det hela, men han är en riktig liten snuuuusk gubbe enligt mig höhöhöh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Btw, kan inget annat än älska dig för historien om kamerastativet, Funnylin. Det borde fan fler göra. Jag känner nästan för förgylla stunden med att påminna alla om hur det ligger till. Det enda jag stulit av värde i hela mitt liv, är ett kamerastativ. Hur får man den idén, kanske ni frågar? Jo, man lånar det helt enkelt, och sen skiter man i att lämna tillbaka det. Det var hela min brottskarriär. Jag har en stulen MP3-spelare någonstans också. Men till mitt försvar ska jag säga att det inte var jag som stal den, det var Packe_88, faktiskt. Edit: Naturligtvis vill jag passa på att sprida lite kärlek tillbaka, så *send love to Siana*. Ser bara ett fel där, och det är väl #1. Det är väl inte fel att inte gifta sig med sin styvdotter? Jag skulle aldrig gifta mig med min styvdotter, men så är jag ju ingen känd filmregissör heller. Redigerad 24 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Det borde fan fler göra. Jag känner nästan för förgylla stunden med att påminna alla om hur det ligger till. Det enda jag stulit av värde i hela mitt liv, är ett kamerastativ. Hur får man den idén, kanske ni frågar? Jo, man lånar den helt enkelt, och sen skiter man i att lämna tillbaka den. Det var hela min brottskarriär. Jag har en stulen MP3-spelare någonstans också. Men till mitt försvar ska jag säga att det inte var jag som stal den, det var Packe_88, faktiskt. Det förklarar varför han skriver med orange färg. Orange är oskuldens färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Det förklarar varför han skriver med orange färg. Orange är oskuldens färg. Det borde fan fler göra. Jag känner nästan för förgylla stunden med att påminna alla om hur det ligger till. Det enda jag stulit av värde i hela mitt liv, är ett kamerastativ. Hur får man den idén, kanske ni frågar? Jo, man lånar den helt enkelt, och sen skiter man i att lämna tillbaka den. Det var hela min brottskarriär. Jag har en stulen MP3-spelare någonstans också. Men till mitt försvar ska jag säga att det inte var jag som stal den, det var Packe_88, faktiskt. Crap jag är påkommen .. Aaa.. det var goda tider det funny va det på SIBA allt hände?? Kamerastativet kom ju till användning när vi filmade i skogen o du åt blåbärsris ... HAHAha... Goda tider Btw: Jag har kvar min mp3 som jag snodde till mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Det förklarar varför han skriver med orange färg. Orange är oskuldens färg. Är orange det nya vita? Vad är då det nya oranga? Bit i den du. Crap jag är påkommen tongue.gif.. Aaa.. det var goda tider det funny va det på SIBA allt hände?? Kamerastativet kom ju till användning när vi filmade i skogen o du åt blåbärsris tongue.gif... HAHAha... Goda tider biggrin.gif Jo, sannerligen broder. The good old tajms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Är orange det nya vita? Vad är då det nya oranga? Bit i den du. Jo, sannerligen broder. The good old tajms. Minns att vi lyckades stjäla lite minidiscs på El-giganten också .. Haha.. Ingen av oss har någon MD Värst vad jag är off-topic men lite till sen går jag o lägger mig : Vi får hitta på nåt nån dag.. Du har ju mitt nummer antar jag annars är det bara att skicka ett PM.. Vi kan ju alltid åka in till stan o typ spela biljard eller gå på bio o se nån rolig film eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Minns att vi lyckades stjäla lite minidiscs på El-giganten också .. Haha.. Ingen av oss har någon MD Bwaha. Det hade jag glömt. Jag stoppade ju på mig en trasig bärbar telefon där. Fan, jag stjäl ju bara knäppa saker. Vad fan ska jag göra med en trasig bärbar telefon? --- On topic. Ebeeto är en jävligt rolig prick. Den enda som fått mig att gapskratta. Siana är också en rolig snubbe. Jag gillar att vara elak mot honom. Alla som nämnt mig (det vill säga ingen) älskar jag också väldigt mycket. Puss på er. Redigerad 24 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 On topic. Ebeeto är en jävligt rolig prick. Den enda som fått mig att gapskratta. Siana är också en rolig snubbe. Jag gillar att vara elak mot honom. Spank me! Är orange det nya vita? Vad är då det nya oranga? Bit i den du. Är det en kuggfråga? Jag chansar på högerpolitik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vafan. Funnylin, du är nog med på min lista. Kommer aldrig att glömma "En bra skåning är en död skåning". Absolut det roligaste som någonsin skrivits här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Spank me! Är det en kuggfråga? Jag chansar på högerpolitik. Fuck-a-doodle-doo, vi alla vet att det handlar om det där gamla talesättet, hmm...hur går det nu igen? Jo! "Lägga rabarber på" Högerpolitik och orange går INTE ihop! Hänger du inte med i Ukraina, pojk? Grr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts