Sikorka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Du behöver inte bli så upprörd. Det var inget illa menat. Det är lungt , har bara lite ont i huvudet. Är inte upprörd. Redigerad 24 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag ser inte upp till nån speciell men jag respekterar The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Shit, det var många. Jag hade aldrig förväntat mig att så här många "röster" skulle falla på mig. Jag känner mig hedrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Tija, Siana, Okka...kommer inte på fler just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Siana,Cortez och SlewMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 The Dude är skön. Mahalo kan behärska svenskan och allt annat iallafall. Smart kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Oo vad glad jag blir Men jag tänker inte lista massa namn, ni nämnd ingen glömd eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Tur att jag gillar mig själv iaf. Annars gillar jag KalleR, Stellis, Curunir of Valinor, The DOOD.. Bah, kommer inte på nå fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Inte nämd as usual well well, jag tycker bara jag själv är tuff^^ och cortez i my man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Oo vad glad jag blir Men jag tänker inte lista massa namn, ni nämnd ingen glömd eller vad det heter. Yttligare ett klokt uttal från dude. Vad mer kan man säga? Låt denna tråd dö nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 .pKz,kalan och ibland okka! finns fler...men jaG är trött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Jag gillar alla som gillar mig. Ni vet vilka ni är. T.e.x. de som nämnt mitt namn i denna tråd. Ajuste.. gillar dibel faktiskt också. Spankdogg med. Ajuste, jag respekterar Bobbo Viking. Redigerad 24 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vice. äger lätt det här forumet.. sen jag, alla andra skiter jag fullständigt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Jag glömde också GrandTheftCarl Killen med NÄST bäst musiksmak här. Redigerad 24 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Sikorka är ball. Stellhell. Hmm. Vice såklart. Okka, Crice och Cortez. Siana. Hmm. Kanske någån till också, jag vet inte Edit: För fan Jacker och Panimala Redigerad 24 januari, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jacker, Fredrico och Vigge är lattjo typer. Sianas och Icecandys natthumor är trevligt Och så får vi inte glömma KalleR, skaparen av smilysarnas don Corleone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag är kär i Xemtoth. Tycker om Azore. Gillar Vice. Är snart tillsammans med jaeger. Beundrar detta forum. Måste erkänna att Siana kan vara lite rolig ibland också. Maxz, skön DIFare. Dibel, en jävla Bajenfjant, men skön ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Haha, känns som att jag är här för sällan/inte är lika aktiv för att folk ska får en possetiv eller för den delen negativ uppfattning av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag hatar alla, med glimten i ögat. "Jag vill ju bara kramas" - Alfred Hitchcock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Alla som nämt mig, Cortez och .. hmm .. Frenzy. FerkurZ. Och Bobbo Viking. (Yeh, why not?) Haha. KALLER Redigerad 24 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts