eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Bullet Da Hip hoper är den den jag har lite bättre kontakt med än någon annan här på forumet. Bullet ftw Har ganska bra kontakt med pkz också Edit : Såg nu att du hade skrivit mig i din post Bullet Redigerad 24 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 .okka, Crice, Pico och The Dude är det sköna gänget. Sedan är Tija, Ebeeto, Zack fräsiga also. Stora_Tomtefar är råläcker. Naww, I'm touched... Mitt nick nämns flera gånger. Jag anar en värme inombords. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Naww, I'm touched... Mitt nick nämns flera gånger. Jag anar en värme inombords. Var glad för det du. Nämns aldrig i dessa trådar varken när det gäller snygg, bäst och mest respekterad. Men jag lever vidare - with or without respect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) SlewME är sötast! Haha du tjänade på det där inlägget, om man kollar på vad folk skrev efteråt Redigerad 24 januari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Var glad för det du. Nämns aldrig i dessa trådar varken när det gäller snygg, bäst och mest respekterad. Men jag lever vidare - with or without respect Kolla här då SlewME Redigerad 24 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Min sommargay StellHell! SlewME är också gullig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ser inte upp till nån, Men annars är SlewME schysst o trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Eh, Jag tar dom jag kommer på nu.. IceCandy, pKz, Jacker och Panimala, P-C, Crice och.. Xemtoth.. mfl. Edit: Lägger till några, Cortez, Funnylin.. Redigerad 25 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 .. mfl. Hur ska man veta vad som menas med det? Får man tolka det hur man vill? Så om jag anser att m.fl är alla så är det OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hur ska man veta vad som menas med det? Får man tolka det hur man vill? Så om jag anser att m.fl är alla så är det OK? Han menar att det finns flera som han gillar - Så att andra inte känner 'Ow - varför nämner han inte mig?' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Bullet Da Hip hoper är den den jag har lite bättre kontakt med än någon annan här på forumet. Bullet ftw Har ganska bra kontakt med pkz också Edit : Såg nu att du hade skrivit mig i din post Bullet <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Okka,CurunirOfValinor,Siana Azore, och Cortez. Edit: Toki kom visst in I bilden. :"> Redigerad 24 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Duuh? Crice, Pico, Siana och The Dude, naturally. Oh yeah. Le mob. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Hur ska man veta vad som menas med det? Får man tolka det hur man vill? Så om jag anser att m.fl är alla så är det OK? "Jag tar dom jag kommer på nu.." Jag har mer att skriva upp på listan men jag kommer inte på dom just nu, lite ont i huvudet om du undrar. Jag kan ju edita dit fler sedan om jag kommer på mer personer som jag gillar här på forumet? Men sure, DU kan tolka det hur du vill. Jag bryr mig inte så mycket om några medlemmar misstolkar "mfl", att jag skulle tycka om alla medlemmar, för det gör jag inte. Nu så orkar jag inte försätta diskutera. Redigerad 24 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Mahalo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 "Jag tar dom jag kommer på nu.." Jag har mer att skriva upp på listan men jag kommer inte på dom just nu, lite ont i huvudet om du undrar. Jag kan ju edita dit fler sedan om jag kommer på mer personer som jag gillar här på forumet? Men sure, DU kan tolka det hur du vill. Jag bryr mig inte så mycket om några medlemmar misstolkar "mfl", att jag skulle tycka om alla medlemmar, för det gör jag inte. Nu så orkar jag inte försätta diskutera. Du behöver inte bli så upprörd. Det var inget illa menat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Du behöver inte bli så upprörd. Det var inget illa menat. Offtopic: Har du joinat forumet innan den fanns? Vad har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 SlewME (Kung för fean) Vice, Frenzy, Tommy_Fido, Arvid & A.A Och så klart Mariiiiie, Zack & KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Pico, Crice, IceCandy, pKz och P-C. Hur fan kan jag glömma Topp3?! Redigerad 24 januari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Tycker pKz är jävligt mysig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts