Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Jo, jag tänkte dra iväg ett tag nu till ungdomsgår'n så jag passar på att göra en liten tråd där ni ska skriva upp den forumit/forumiter som ni tycker é smartast, roligast, snyggast. Kanske någon ni ser upp till här på forumet eller bara berätta vad ni tycker om någon/några. Jo, jag hoppas på att denna tråd ska få leva vidare eftersom det kan bli ganska intressant è ingen bra berättare eller trådskapare på något vis men ni förstår nog själva. Passa på att fråga forumiterna olika saker ni alltid velat veta om dem. Det dyker ju in mycket sånt i andra trådar. Så, det é bara å sätta igång med att berätta och tycka till! Redigerad 25 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ser inte upp till någon. Tycker att The Dude är smart men han har fel åsikter - enligt mitt tycke. Finns många roliga. Kan inte peka på någon. KalleR är het. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Jacker och Weener är jävligt roliga, och balla. Redigerad 24 januari, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag ser inte upp till någon. Jag kör min egen lilla ghetto style! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag tycker pKz är soet :- $ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Crice, okka och Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Tija är bäst! Sen respekterar jag okka och The Dude, tycker även Siana är en trevlig prick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Panimala och Weener är mina älsklingar. P-C är också soet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag ser inte upp till någon. Jag kör min egen lilla ghetto style! Malmö style? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 SlewME,xPisc och Lindström ä ju ganska coola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Jag ser inte upp till någon, men okka, Crice, Siana, Sikorka, P-C och Tija verkar vara trevliga prickar! Editerade in fler! Redigerad 24 januari, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 OKKA IS THE SHITE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Siana, pKz och P-Cär coolingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Malmö style? Nepp... bara style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Ejz , pekåsäta, p-c, x_simpa_x osv Redigerad 24 januari, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 SlewME,xPisc och Lindström ä ju ganska coola... WOOOO00OOTO!??½?½+ alexzander är också soet :- $ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Bullet, pKz, Jacker, The Dude, Frenzy mfl. Jag anar en P-C-trend här Redigerad 24 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Okka och Cyprez, är inte så många andra man kan diskutera thé med här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 'Tis all about okka, BABEH. Även om jag diggar andra heaps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Bullet, El Duderino, Tija, Crice och okka mfl. Finns många trevliga filurer här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts