Bubba Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hej! Ja o en kompis håller på med en disco map till cs 1.6.... Vi vill ha in en .wav låt. Hur ska vi lägga in ljudet i hammer och är det något mer man måste göra?? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Den här borde nog gå in i Cs topicen, ville bara påpeka det så du inte gör samma misstag nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 He he tack.. men ja e bra på att lägga topics fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vilken .wad fil behöver jag om jag vill göra en dust2 map?? eller om jag vill öppna dust2 mappen så att jag ser alla textures?? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kolla vad fin knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vilken .wad fil behöver jag om jag vill göra en dust2 map?? eller om jag vill öppna dust2 mappen så att jag ser alla textures?? // Bubba Varför skriva i två trådar för ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) EDIT: Fel t®opic Redigerad 26 januari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts