PIn Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag får inget ljud när jag spelar. Och JA jag har köpt spelet och det har fungerat tidigare men efter en ominstallation (windows)så fungar det inte längre och jag har glömt vad jag gjorde. Och det fingerar inte att minska på maskinvaruaccelerationen. tacksam för svar :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Så vart det för mig också när jag hade PC. Tror jag lste det med drivrutiner å liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PIn Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Tack men har de senaste och har installerat om kortet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har ett liknande problem. Jag har fått det när jag har modat spelet och startat det en massa ggr. Ibland så låter det bara i 2 högtalare och ibland alla 4. Då är det bara att köra med 2 högisar medan jag testar om modningen funkar och sen är det bvara att starta om igen för mig i alla fall. Annars så vet jag inte vad felet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts