PIn Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag får inget ljud när jag spelar. Och JA jag har köpt spelet och det har fungerat tidigare men efter en ominstallation (windows)så fungar det inte längre och jag har glömt vad jag gjorde. Och det fingerar inte att minska på maskinvaruaccelerationen. tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Sätt på högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maddoc Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Haha,,, fyfan va bra sagt! shit asså..:Dhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PIn Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Mycket bra sagt...idiotsvar av en idiot...Tss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Det brukar hjälpa att välja en annan "audio hardware" i Options --> Audio om man har problem med ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Du kanske ska uppdatera drivrutinerna för ditt ljudkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PIn Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Problemet är ju bland annat att jag inte får upp "audio hardware" och jag har uppdaterat drivrutinerna 10 ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Mycket bra sagt...idiotsvar av en idiot...Tss Man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts