Foo Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Som sagt... jag skriver ett arbete om PET och får gärna söka själv eller intervjua personer o.s.v. Dock har jag svårt att hitta info på Svenska, vilket jag behöver då det engelska är som skrivet för en proffessor i både Engelska & PET Positron Emission Tomography Redigerad 24 januari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Som sagt... jag skriver ett arbete om PET och får gärna söka själv eller intervjua personer o.s.v. Dock har jag svårt att hitta info på Svenska, vilket jag behöver då det engelska är som skrivet för en proffessor i både Engelska & PET Positron Emission Tomography Lär dig engelska... Det är tyvärr det enda rådet jag kan ge dig. Eller ring någon professor inom området och fråga honom om vad du nu än behöver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Lär dig engelska... Det är tyvärr det enda rådet jag kan ge dig. Eller ring någon professor inom området och fråga honom om vad du nu än behöver... Mjo, men engelska kan jag.... Problemet är att PET innehåller många svåra ord..., som även är svåra på Svenska... sen att förstå dem på engelska är typ omöjligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts