Hjelmen Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nån mer än jag som sett denna underbara serie? eller är jag för gammal för att ha några jämlika med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag älskar Silver Fang. Och all annan Anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Är det typ om den där doggen i fjällen eller nåt sånt, teckant såklart hade alla filmerna när jag var typ 6-7 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Haha sämsta animen någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 27 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Haha sämsta animen någonsin! Har du sett oklippta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Haha sämsta animen någonsin! Vafalls?! Jag diggar verkligen Silver Fang serien. Har sett hela serien flera gånger, allt från när Silvers pappa Riki kastas ner i avgrunden av Akkakkabouto till när Gohei Takida gör slut på sagan om den livsfarliga björnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Vafalls?! En serie om en ful hund och en psykiskt störd unge, som slåss mot en björn... inget för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts