Crusader Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Här är en trailer till Paul W.S. Andersons Charlies Angels 3... öh, jag menar DOA: Dead or Alive: Trailer Var ju inte precis som jag väntade mig. Jag trodde det skulle bli en hjärndöd action film men istället får vi... Girl Power??? Kanske betyder det att filmen inte blir totalt usel... fast inte heller den typen av DOA man vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 È inte "Dead or Alive" detdär fajting-spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag vet inte varför, men den här filmen tilltalar mig. Jag är väl ett offer av samhällsstrukturen, men jag gillar att se halvnakna brudar som slåss med svärd, snurrar och tjosar runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts