Moroni_Family Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Varför säger ni att ni har lämmnat det men kommit tillbaka efter några dagar. Det låter bättre att säga såhär. Jag har varit borta några dagar. Jag har inte tänkt att lämmna forumet. Jag sitter inte och planerar så när jag ska lämmna. Känner jag för att sluta gå in här så gör jag det. Och varför ska man äns försöka att sluta som vissa gör. Tycker dem att det är roligt här behöver dem ju inte försöka sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag lämnade forumet i nån månad för ett år sen cirka. Men jag har varit väldigt inaktiv nu den senaste tiden, men kommer nog inte lämna forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag...kan...inte...sluta gå in på gtasajten. Det är något automatiskt som händer! Mina händer skriver www.gtasajten.com/forum av sig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Funderar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 StellHell skrev inget avskedsbrev. Han hade nån text i sin signatur däremot, och sa i någon tråd att han lämnade forumet. Texten i signaturen var I walked slowly into the shadows, eller liknande. Och ett årtal, för när han kom till forumet och när han lämnade det. Det var någon serie som förklarade det hela tydligare, P-C hade flippat på Stellan har jag för mig. Nu blir nog P-C putt på mig, här är hans avsked. Så dramatiskt det kan bli. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27661&hl= Har P-C och pKz varit ovänner? Annars rätt så underhållande läsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har P-C och pKz varit ovänner? Annars rätt så underhållande läsning. Haha, jao. Det var vi. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nae, när GTASajten går under, då är det bara hej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har försökt lämna ett par gånger... Tror dock inte nån har märkt nåt eftersom jag är så liten och obetydlig. Blues och Jazz borde gå hand i han, Ja, jag var tvungen. Nej, jag har aldrig tänkt på att lämmna forumet. Läs gärna min tråd i GTAsajten - Klagomål/Tips eller va den heter. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Förlåt att jag drar upp en gammal tråd..men det är så här nu allihopa.. Jag har tänkt på att lämna forumet...det är sant, ska inte komma tillbax. Anledningen är att den nya forumet som har kommit upp, ser inte så bra ut.. Och jag kommer inte tillbax, ha det bra allihopa! Tange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Förlåt att jag drar upp en gammal tråd..men det är så här nu allihopa.. Jag har tänkt på att lämna forumet...det är sant, ska inte komma tillbax. Anledningen är att den nya forumet som har kommit upp, ser inte så bra ut.. Och jag kommer inte tillbax, ha det bra allihopa! Tange Konstig anledning till att lämna forumet. Hejdå i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Enda gången jag skulle lämna forumet skulle nog vara när allt folk är trött på min omogenhet och inte vill ha kvar mig här för att deras själar är arga på min själ. Men så länge jag är en liten oskyldig människa från ett ställe ingen känner till vart det ligger och inte är arga på mig, så stannar jag kvar. Det är ju trots alla dom roligaste... "kompisar"(?)... som man kan få i livet är härifrån... Hej då Tangelito!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ingen jag har tänkt på, jag lämnar den dagen då forumet är skit. Kan gå på en timme. Detta låter mer som en fotbollspelare ska stanna i laget eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Inte kan man lämna forumet när det finns så många häääärliga människor här! Naaaw ( ) Har aldrig tänkt på saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nej! Aldrig ens funderat på det . Jag kommer att stanna tills forumet går under! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nej, men däremot byta nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nepp aldrig tänkt på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag tänker inte lämna tror jag, Men därimot ska jag nog vara inaktiv i sommar...väldigt inaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Är det någon som sitter och lurar på printscreenen på skribbs hatbrev till hult? Eller om vem fan det var Nej, inga planer på att dra. om jag gör det göra jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Är det någon som sitter och lurar på printscreenen på skribbs hatbrev till hult? Eller om vem fan det var Nej, inga planer på att dra. om jag gör det göra jag det. Hultan hade kvar skiten ett bra tag här på gtasajten, tror dock det är borta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag håller mig kvar så länge jag känner lust till det. Impulesrna som lockar en till gtasajten går i perioder, men mycket krävs för att de helt skall trubbas av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts