-NightHawk- Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Nej jag ska inte lämna forumet, har inte ens tänkt på det... Orka grina över småsaker som keffa trådar. Nej, jag stannar, Hultenius har lyckats med denna sida och detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vad är det för fel på pollen jag gjorde för ett par månader sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Gjorde det ett tag för 3 år sen kanske, men jag kom tillbaka och sen dess har jag varit här. har självklart funderat på det, men aldrig seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag förstår inte grejen med att skriva att man ska lämna forumet... Känner man att man inte orkar för tillfället slutar man vara aktiv, men att säga "Hejdå, nu sticker jag ifrån er MADDERFAKKERS" målar in dig i ett hörn. Kommer du tillbaka efter det blir det dumstrut på'rej. I alla fall ett tag. På svarta listan finns flera, de roligaste fallen är dock P-C och StellHell. Oh, well, nobody is perfect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag förstår inte grejen med att skriva att man ska lämna forumet... Känner man att man inte orkar för tillfället slutar man vara aktiv, men att säga "Hejdå, nu sticker jag ifrån er MADDERFAKKERS" målar in dig i ett hörn. Kommer du tillbaka efter det blir det dumstrut på'rej. I alla fall ett tag. På svarta listan finns flera, de roligaste fallen är dock P-C och StellHell. Oh, well, nobody is perfect. Mjo, kanske bättre med "Hej då alla nu lämnar jag er, ha det så bra." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag gjorde ett "experiment" för ett tag sen... Skulle se hur länge jag klarade mig utan sajten... Det varade i 3 hela dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Funderar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag? Glöm det, Jag ska vara med tills undergången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Nej. Aldrig. Tycker att det ar alldelse for kul. Men som de sa i borjan. Det blir trevligare om man kritiserar varanda pa ett bra satt istallet for meningslot hackande. Jag saknar bade forumet, dess overroliga medlemmar och alla roliga, tramisga, viktiga och spannande tradar. Nu nar jag inte har last tradarna pa mer an tva veckor e det lide svart att bara hoppa in. Man missar om man inte e med i en trad fran borjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jahapp, idag lämnar jag forumet, och då menar jag allvar. Jag bryr mig inte om jag drar upp en gammal tråd, för jag vill inte göra en ny! Ha det bra allihoppa, och var snälla nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kan någon länka till PCs och Stellhells avskedsbrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kan någon länka till PCs och Stellhells avskedsbrev? Jag har hört talas om det men inte sett det, skulle vara intressant att läsa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag har inte tänkt lämna forumet någon gång. Det låter så dramatiskt. Vill man inte vara kvar så loggar man inte in igen bara. Sitta och skriva ett avskedsbrev till folk på en sida som säkert inte känner igen en ändå låter bara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har inte tänkt "Jag ska nog sluta helt med forumet". Det förstår jag inte, om man är lite trött kan man väl logga in lite färre gånger. Att lämna forumet helt känns lite dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Funderade på det en gång, men det gick inte, jag lyckas alltid trycka mig hit igen - varje sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nej, Giddegidderi ah gidderigo, Stay in touch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag lämnade forumet förut Men kom tillbaks efter cirka en vecka, det är ju som sagt så många härliga människor här. Jag har inte tänkt på att lämna forumet nån gång, men det kanske kommer bli så att man till slut glömmer bort Gtasajten. Men det är bara att hoppas att det inte händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Har lämnat och kommit tillbaka, inte för att någon lär ha märkt det men, men.. Redigerad 26 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Kan någon länka till PCs och Stellhells avskedsbrev? StellHell skrev inget avskedsbrev. Han hade nån text i sin signatur däremot, och sa i någon tråd att han lämnade forumet. Texten i signaturen var I walked slowly into the shadows, eller liknande. Och ett årtal, för när han kom till forumet och när han lämnade det. Det var någon serie som förklarade det hela tydligare, P-C hade flippat på Stellan har jag för mig. Nu blir nog P-C putt på mig, här är hans avsked. Så dramatiskt det kan bli. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27661&hl= Redigerad 26 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts