Jump to content

Har du tänkt på att lämna forumet?

eliizar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag förstår inte grejen med att skriva att man ska lämna forumet... Känner man att man inte orkar för tillfället slutar man vara aktiv, men att säga "Hejdå, nu sticker jag ifrån er MADDERFAKKERS" målar in dig i ett hörn. Kommer du tillbaka efter det blir det dumstrut på'rej. I alla fall ett tag. På svarta listan finns flera, de roligaste fallen är dock P-C och StellHell. Oh, well, nobody is perfect.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte grejen med att skriva att man ska lämna forumet... Känner man att man inte orkar för tillfället slutar man vara aktiv, men att säga "Hejdå, nu sticker jag ifrån er MADDERFAKKERS" målar in dig i ett hörn. Kommer du tillbaka efter det blir det dumstrut på'rej. I alla fall ett tag. På svarta listan finns flera, de roligaste fallen är dock P-C och StellHell. Oh, well, nobody is perfect.

Mjo, kanske bättre med "Hej då alla nu lämnar jag er, ha det så bra."

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Aldrig. Tycker att det ar alldelse for kul. Men som de sa i borjan. Det blir trevligare om man kritiserar varanda pa ett bra satt istallet for meningslot hackande. Jag saknar bade forumet, dess overroliga medlemmar och alla roliga, tramisga, viktiga och spannande tradar. Nu nar jag inte har last tradarna pa mer an tva veckor e det lide svart att bara hoppa in. Man missar om man inte e med i en trad fran borjan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 weeks later...
Kan någon länka till PCs och Stellhells avskedsbrev?

StellHell skrev inget avskedsbrev. Han hade nån text i sin signatur däremot, och sa i någon tråd att han lämnade forumet. Texten i signaturen var I walked slowly into the shadows, eller liknande. Och ett årtal, för när han kom till forumet och när han lämnade det. Det var någon serie som förklarade det hela tydligare, P-C hade flippat på Stellan har jag för mig.

Nu blir nog P-C putt på mig, här är hans avsked. Så dramatiskt det kan bli. ^_^

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27661&hl=

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor