Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Nej. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 "Var bättre förr på gamla goa tiden" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 "Var bättre förr på gamla goa tiden" Jorå det var det. Men det är inte dåligt nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Nej ser ingen anledning till att lämna forumet. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 [O][T],Jan 24 2006, 14:48] Nej ser ingen anledning till att lämna forumet. BOT Du skrev ett argt inlägg till kloak_råttan (aka Krax) och försvann i 3 år. Hm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Aldrig sett forum som en grejj man bosätter sig på, man besöker det bara mer eller mindre, ibland gick det i perioder Forum är ens andrafamilj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har redan börjat lämna detta forum,tyvärr. Har inte lika mycket tid för nöje de här tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Du skrev ett argt inlägg till kloak_råttan (aka Krax) och försvann i 3 år. Hm? Har inte varit försvunnen i tre år, möjligtvis mindre aktiv, vilket inte är samma sak. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Nää.. Det är ju inte förrens nu på senare tid som jag har börjat vara aktiv, så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Tänkt, men aldrig provat. Det är ju ett forum, så man behöver bara läsa & skriva om de saker man vill. Redigerad 24 januari, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Ja, har tänkt att lämna forumet Och det här är typ sista gången jag är här. kommer inte logga in nån mer Redigerad 24 januari, 2006 av Tangelito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har aldrig haft den tanken. Om nu forumet skulle bli som Fuska (Sverige största och bästa spel forum) så skulle jag nog lämna det. Nog för att det nog aldrig kommer att bli så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ja, har tänkt att lämna forumet Och det här är typ sista gången jag är här. kommer inte logga in nån mer Ok,ha det så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ja, fast jag skulle inte säga "nu sticker jag för evigt" för det kan ju vara bra att kunna fråga saker här som man vill ha svar på. Visst man får räkna med några korkade kommentarer men man brukar få svar förr eller senare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ja, har tänkt att lämna forumet Och det här är typ sista gången jag är här. kommer inte logga in nån mer Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ja, som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Varför? Han pallar inte trycket. , Det jag mest stör mig på är inte alla onödiga och inlägg ( Vilket jag ofta bidrar med ) utan det är vissa här inne som alltid ska ha rätt och aldrig kan ta till sig vad någon annan säger utan alltid står fast vid att dom har rätt även fast motsatsen är bevisad.DET är irri ! Peace. Redigerad 24 januari, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Han pallar inte trycket. , Det jag mest stör mig på är inte alla onödiga och inlägg ( Vilket jag ofta bidrar med ) utan det är vissa här inne som alltid ska ha rätt och aldrig kan ta till sig vad någon annan säger utan alltid står fast vid att dom har rätt även fast motsatsen är bevisad.DET är irri ! Peace. Känner inget tryck här alls. Moderatorerna gör ett fantastiskt jobb och är inte rädd för att ge ut varningar och eventuellt avstängningar. Känns mycket bra. Tror man att man har rätt I något som är fel bevisar man bara hur dumtjurig man är. Ska jag vara ärligt kan jag störa mig på personer (händer inte ofta) som andvänder en stor mängd smilis. Konstigt kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Känner inget tryck här alls. Moderatorerna gör ett fantastiskt jobb och är inte rädd för att ge ut varningar och eventuellt avstängningar. Känns mycket bra. Tror man att man har rätt I något som är fel bevisar man bara hur dumtjurig man är. Ska jag vara ärligt kan jag störa mig på personer (händer inte ofta) som andvänder en stor mängd smilis. Konstigt kanske. Ja, bort med de som använder för mycket äckliga smajlis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts