eliizar Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Har du gjort det? Jag har iallafall gjort det, blev riktigt trött för ett tag sen när folk betädde sig illa och bara var jobbiga. Sen har jag också blivit riktigt trött på alla onödiga och helt ointressanta trådar som kommer upp hela tiden. EXEMPEL Ja, det är så enkelt att undvika sådant och få upp stämningen här lite. Aja avslutar med attt posta Sianas inlägg som jag tycker är väldigt klokt. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36451 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nej har inte tänkt att lämna forumet det är ju bara att ignorera dom obödiga trådarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Om jag ska lämna, vilket jag inte tänkt. Så ska jag spamma sönder skiten (inte) lämnar i tystnad isåfall =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Lämnade en tid. Kom tillbaks. Lämnade. Kom tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nej jag har inte tänkt på att lämna forumet. Det enda som stör mig är alla som är tjuriga och sura, inte de som är tröga eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Har aldrig haft sådana tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Inte kan man lämna forumet när det finns så många häääärliga människor här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Haft den tankebanan en längre tid - men utan att lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Har försökt lämna ett par gånger... Tror dock inte nån har märkt nåt eftersom jag är så liten och obetydlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Alldrig tänkt lämna forumet, men jag har blivit mer inaktiv på sista tiden. är så jobbigt med alla onödiga trådar, och omogna svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag skrev en tråd en gång, som var på gränsen till lek. Jag tänkte för mig själv: "Blir denna låst, lämnar jag forumet". Den blev låst. Men jag minns inte varför jag stannade. Harharhar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Oh well, man har ju sina perioder. DOCK. Har jag aldrig sagt: "fy bubblan, nu har jag fått nog", och gett det ett tappert försök. Nope. Fast visst, ibland blir man sugen. Usch. Hatkärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nej, det är väll onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ja .. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nu är jag redan så långt in i träsket så jag är beroende, så det är ingen idé att försöka längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Blir jävligt irreterad på vissa idioter som inte klarar av att alla inte tycker samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Näe... inte medvetet iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) "Klättrade på väggarna" i 3 dagar innan jag var tillbaka igen...:"> Redigerad 24 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Blir jävligt irreterad på vissa idioter som inte klarar av att alla inte tycker samma. ...och skriver omogna inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Aldrig sett forum som en grejj man bosätter sig på, man besöker det bara mer eller mindre, ibland gick det i perioder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts