darkjak Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Hej. Jag håller på med en film basserad på TV-serien Dark Angel. Filmen ska göras med hjälp av Driver 3 och The Movies. Ett problem bara: Tanner liknar inte alls den person som ska vara med i Scenen: Jämförelse: Tanner Max Min fråga är: finns det någon mod eller något fusk där man kan byta ut Tanner mot någon annan? Kanske mot gubbar som redan finns i spelet. Och hur texturerar man om gubbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Lite svårt att texturera en kille till en tjej du får nog göra en helt ny modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Lite svårt att texturera en kille till en tjej du får nog göra en helt ny modell Det jag menade var att det antagligen finns en mod eller ett fusk som gör att man kan spela så att Tanner ersätts av en befintlig gubbe som redan finns i spelet, så att man kan texturera om en befintlig kvinnlig karaktär. Fattaru? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts