Frostic Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag har fått ett erbjudande av en person jag känner att köpa hans samling av Sopranos säsonger, han har säsong 1-4 för 1300 kr, är det värt att köpa den för det priset? Jag har aldrig sett något avsnitt av Sopranos och hade inte tänkt börja göra det heller innan jag har sett dom första säsongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Det är en skitbra serie, men skulle aldrig ta det där erbjudandet. Det finns bättre sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Skulle aldrig våga köpa det, det är ju fucking grisen i säcken! Men å andra sidan kanske det är jag som är tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Farsan glode på det(och min pappa brukar inte glo på serier eller filmer) så det är nog en bra serie. Men priset är lite dyr. Finns som sagt ett billigare sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Hehe, jo det är ju klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Bästa någonsin! Köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Den serien äger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts