Krax Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Räknas alla moddar som cheat? Den enda jag har inlagd är 10x draw distance. Den stannar fortfarande. =/ Japp.. alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nej! det jag skrev stämmer Lira nu då. Destruktion derby. DU BLIR AEGD! Jag ägde alla på nåra custom banor Jag suger på "vanliga" destruction derby... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Hur connectar man? Första gången jag kör MTA så därför frågar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Hur connectar man? Första gången jag kör MTA så därför frågar jag. Öppna MTA.... när du kommer till framsidan så trycker du på Quick Connect och skriva in IP sen så Connect eller OK eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 In nu =( har tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Har du en bana som du vill testa med flera?.. kanske buggtesta eller köra med andra? Ladda då upp din bana här: http://morfin.mine.nu:88/ Och sen in på server ip: morfin.mine.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Har du en bana som du vill testa med flera?.. kanske buggtesta eller köra med andra? Ladda då upp din bana här: http://morfin.mine.nu:88/ Och sen in på server ip: morfin.mine.nu Jag ska nog göra en bana och slänga upp Försökte komma in på servern tidigare idag, men den funka inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 IN NU OCH SPELA MED mig JJJJJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vad heter banan där alla börjar på flygplatsen i Las Venturas med Rustlers? Jag spelade den för ett litet tag sen och den var ju hur kul som hellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Vad heter banan där alla börjar på flygplatsen i Las Venturas med Rustlers? Jag spelade den för ett litet tag sen och den var ju hur kul som hellst. Rustler Rampage tror jag bestämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 OK, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Spelade lite på servern. Jag var den enda där och flög igenom morfins_chickenrace eller vad den nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag var ensam där innan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Okej en stooooor noob fråg amen hur fan gör man för att vota bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Okej en stooooor noob fråg amen hur fan gör man för att vota bana? /vote race racenamn skriv races i console för att se vilka maps som finns på servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 In då boys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 CIA hade trimmat sin handling utan tvekan... han flög iväg i en banshee och han hade inget nitro för det var i början av banan. Orka fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Haha såg det senare.. Hotade med o banna honom men han vägrade så jag drog freeze på han hela tiden. tillslut så började han gråta och drog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Skriver samma som i en annan topic: Angående den nya versionen. Jag har inte sett det ännu, men hur mycket förbättrat är det? Hackar det fortfarande när de andra spelarna rör sig? Ge mig lite info pleeease! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Nåja, någon som spelar nu på en bra server utan race... bara "freeride"? Btw, GTAsajtens server tycks inte fungera, eller gör den det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts