Tha Orpanitsh Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Tja! asså jag e litte så där på datorer men jag vet att våran dator e kraftig nog för det mästa och jag ska köpa sa till data i morron och jag vet inte vilken fil jag ska ladda ner för att kunna lira MTA:SA. Kan någon som inte talar data språket hjälpa mig? Det är ju sa många saker att välja på inne på MTASA.com massa olicka länder och skit vad ska jag välja (hittade inte Sweden ). HJÄLP! HALLÅ?? e det ingen inne eller? O_o :'( x_X Redigerad 26 januari, 2006 av Tha Orpanitsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Tja! asså jag e litte så där på datorer men jag vet att våran dator e kraftig nog för det mästa och jag ska köpa sa till data i morron och jag vet inte vilken fil jag ska ladda ner för att kunna lira MTA:SA. Kan någon som inte talar data språket hjälpa mig? Det är ju sa många saker att välja på inne på MTASA.com massa olicka länder och skit vad ska jag välja (hittade inte Sweden ). HJÄLP! HALLÅ?? e det ingen inne eller? O_o :'( x_X Ta vilken länk du vill. Men det går nog snabbast för dig om du väljer finlands länk. Flaggorna visar bara i vilka länder servrarna ligger i. http://light.mtavc.com/ Tryck på nån av "Download". Öppna .exe filen och installera... du måste ha San Andreas installerat innan du kan installera MTA: SA, och du måste ha versionen 1.0, vilken jag inte tror säljs i affärer längre, så du skulle behöva leta i nån buske eller nåt. Om du förstår vad jag menar. När du installerar så förklaras allt tydligt. När det är installerat så Start -> Alla program -> MTA: SA -> klicka på ikonen för .exe filen och San Andreas startas upp... men istället för new game, options o.s.v. har du en MTA-meny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ta vilken länk du vill. Men det går nog snabbast för dig om du väljer finlands länk. Flaggorna visar bara i vilka länder servrarna ligger i. http://light.mtavc.com/ Tryck på nån av "Download". Öppna .exe filen och installera... du måste ha San Andreas installerat innan du kan installera MTA: SA, och du måste ha versionen 1.0, vilken jag inte tror säljs i affärer längre, så du skulle behöva leta i nån buske eller nåt. Om du förstår vad jag menar. När du installerar så förklaras allt tydligt. När det är installerat så Start -> Alla program -> MTA: SA -> klicka på ikonen för .exe filen och San Andreas startas upp... men istället för new game, options o.s.v. har du en MTA-meny. Hjälp inte noobs att köra MTA... = 5435834853 noobs som whinar osv =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hehe, Cops N robbers med Chucky och Jazz http://img4.imageshack.us/img4/2130/copsnrobbers11ke.jpg Bah .. hade inte du kommit ifatt på motorvägen så ... nedrans Alpha bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Bah .. hade inte du kommit ifatt på motorvägen så ... nedrans Alpha bil Lira nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Lira nu? Nej, nu. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Hjälp inte noods att köra MTA... = 5435834853 noobs som whinar osv =/ Dom så kallade noods kanse inte e några jävla data tecknicker men lira sa kan jag fan i mig göra ialla fall . Varför ska man inte få ta del av en Jätte spelhändelse bara för att man inte kan allt om allt??? Jävla bajs! . (Det e något cp men gtasajten för jag kan inte endra noods till NOOBS vet inte varför). O_o Redigerad 27 januari, 2006 av Tha Orpanitsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Vet någon hur man startar en server och öppnar en port? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Nej men jag har försökt och då kan man fuska på min server för att det inte går att typ ha VAC på den vilket inte är bra...Aja kan ju spela på andra servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Är inte servern igång längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jo men man måste connecta 2 gånger annars går det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Nej, det funkar verkligen inte, det står "connection time out" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Gaah! Jag gick in i GTAsajten server nyss men inte en käft där Nån som vill/kan/harlust att Äga mig!? Jag tog mig friheten att ändra din text lite, så det stämmer överens med verkligheten Om vi nu råkar träffas på en server... leta efter han som är först i racet, då hittar du nog mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vad gör man på MTA? Är det bara race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vad gör man på MTA? Är det bara race? Ja, eftersom man inte kan ur fordonen. Vissa banor är destruction derby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag tog mig friheten att ändra din text lite, så det stämmer överens med verkligheten Om vi nu råkar träffas på en server... leta efter han som är först i racet, då hittar du nog mig Nej! det jag skrev stämmer Lira nu då. Destruktion derby. DU BLIR AEGD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 SERVER UPPE IGEN +300 custom maps, Banor läggs till hela tiden IN NU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Aldrig haft det här problemet, men nu får jag verifyin client tar aldrig slut förrän det misslyckas? Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Aldrig haft det här problemet, men nu får jag verifyin client tar aldrig slut förrän det misslyckas? Vad är problemet? Kollade in consolen på servern att du blev kickad av suspected cheat.. in igen nu så stänger jag av anti cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Räknas alla moddar som cheat? Den enda jag har inlagd är 10x draw distance. Den stannar fortfarande. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts