Jump to content

MTA Server! :D

Krax
 Share

Recommended Posts

Tja! asså jag e litte så där på datorer men jag vet att våran dator e kraftig nog för det mästa och jag ska köpa sa till data i morron och jag vet inte vilken fil jag ska ladda ner för att kunna lira MTA:SA. :blink: Kan någon som inte talar data språket hjälpa mig? :( Det är ju sa många saker att välja på inne på MTASA.com massa olicka länder och skit vad ska jag välja :wacko: (hittade inte Sweden :lol: ). HJÄLP!

HALLÅ?? e det ingen inne eller? :lol:

O_o :'( x_X

Redigerad av Tha Orpanitsh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tja! asså jag e litte så där på datorer men jag vet att våran dator e kraftig nog för det mästa och jag ska köpa sa till data i morron och jag vet inte vilken fil jag ska ladda ner för att kunna lira MTA:SA. :blink: Kan någon som inte talar data språket hjälpa mig? :( Det är ju sa många saker att välja på inne på MTASA.com massa olicka länder och skit vad ska jag välja :wacko: (hittade inte Sweden :lol: ). HJÄLP!

HALLÅ?? e det ingen inne eller? :lol:

O_o :'( x_X

Ta vilken länk du vill. Men det går nog snabbast för dig om du väljer finlands länk. Flaggorna visar bara i vilka länder servrarna ligger i.

http://light.mtavc.com/ Tryck på nån av "Download". Öppna .exe filen och installera... du måste ha San Andreas installerat innan du kan installera MTA: SA, och du måste ha versionen 1.0, vilken jag inte tror säljs i affärer längre, så du skulle behöva leta i nån buske eller nåt. Om du förstår vad jag menar. När du installerar så förklaras allt tydligt. När det är installerat så Start -> Alla program -> MTA: SA -> klicka på ikonen för .exe filen och San Andreas startas upp... men istället för new game, options o.s.v. har du en MTA-meny.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta vilken länk du vill. Men det går nog snabbast för dig om du väljer finlands länk. Flaggorna visar bara i vilka länder servrarna ligger i.

http://light.mtavc.com/ Tryck på nån av "Download". Öppna .exe filen och installera... du måste ha San Andreas installerat innan du kan installera MTA: SA, och du måste ha versionen 1.0, vilken jag inte tror säljs i affärer längre, så du skulle behöva leta i nån buske eller nåt. Om du förstår vad jag menar. När du installerar så förklaras allt tydligt. När det är installerat så Start -> Alla program -> MTA: SA -> klicka på ikonen för .exe filen och San Andreas startas upp... men istället för new game, options o.s.v. har du en MTA-meny.

Hjälp inte noobs att köra MTA... = 5435834853 noobs som whinar osv =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp inte noods att köra MTA... = 5435834853 noobs som whinar osv =/

Dom så kallade noods (w00t) kanse inte e några jävla data tecknicker men lira sa kan jag fan i mig göra ialla fall (w00t). Varför ska man inte få ta del av en Jätte spelhändelse bara för att man inte kan allt om allt??? Jävla bajs! :wub:.

(Det e något cp men gtasajten för jag kan inte endra noods till NOOBS vet inte varför).

O_o

Redigerad av Tha Orpanitsh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaah!

Jag gick in i GTAsajten server nyss men inte en käft där :)

Nån som vill/kan/harlust att Äga mig!? :P

Jag tog mig friheten att ändra din text lite, så det stämmer överens med verkligheten :D

Om vi nu råkar träffas på en server... leta efter han som är först i racet, då hittar du nog mig :P

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor