chucky.swe Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag kan spela kommer strax in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Jag med edit: hmm väldigt tomt på servern Redigerad 25 januari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Kan man inte se vilka server som e öppe utan att gå in på GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nej tror inte det men jag ska gå in nu igen! jag är där men kanske inte så länge för jag har lite annat att göra men iaf jag är inne om en kvart , 20 minuter ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 40 min kvar sen kanske jag spelar, Vill åka till LS me dig Chucky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 In nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 In nu Nej om en halv timma laggar skit nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ok jag är inne där en sådär 1½ timme nu så då åker vi till ls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Alltså, varför kör ni inte på gtasajtens? Det är roligare med alla gtasajtare samlade på ett ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Alltså, varför kör ni inte på gtasajtens? Det är roligare med alla gtasajtare samlade på ett ställe. Mm, men samtidigt så var det 2st jävla nollor som satt och nickade Hultenius och Hultenianus som skrev att han var bög osv. Och så snackade dom nazist snack och rasse snack. MOG1?! OMFG! WTF!? Jag går in nu. Redigerad 25 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Mm, men samtidigt så var det 2st jävla nollor som satt och nickade Hultenius och Hultenianus som skrev att han var bög osv. Och så snackade dom nazist snack och rasse snack. MOG1?! OMFG! WTF!? Jag går in nu. Jepp, jag såg det jag också. Hoppas hultan kan få reda på vilka det är och banna dom härifrån. Förstår inte att dom inte har något bättre för sig. Nåja, det får man ta. Jag går också in nu. På gtasajtens det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Spelade lite snabbt ... har en del frågor. Hur flyger man omkring i helikoptrar? ... eller det turas man om? Finns det servrar/banor där man kan köra fritt? ^^ thx Redigerad 25 januari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Spelade lite snabbt ... har en del frågor. Hur flyger man omkring i helikoptrar? ... eller det turas man om? Finns det servrar/banor där man kan köra fritt? ^^ thx Alltså, du får köra på en sån liten checkpoint typ, den gör att ditt fordon blir en helikopter.. På vissa servrar är den ingen inne, där kan du väl köra runt lite som du vill. Har vart inne på servern ett tag nu.. det va roligt Redigerad 25 januari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hehe, Cops N robbers med Chucky och Jazz http://img4.imageshack.us/img4/2130/copsnrobbers11ke.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad vart GTAsajtens ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad vart GTAsajtens ip? mta.gtasajten.com:22003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Hehe, Cops N robbers med Chucky och Jazz Finns det en sån bana, där poliser ska jaga skurkar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Fel topic. Misstag av mig. Redigerad 25 januari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Gaah! Jag gick in i GTAsajten server nyss men inte en käft där Nån som vill/kan/harlust att BLI AEGD!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Gaah! Jag gick in i GTAsajten server nyss men inte en käft där Nån som vill/kan/harlust att BLI AEGD!? Vi blir tyvär inte ägd av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts