Krax Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Har startat en MTA server nu som kommer vara uppe nästan 24/7 SErvern heter: Morfin's Fun server [sWE] 0/32 som spelar just nu så kom in och fyll på Ip: morfin.mine.nu eller 85.226.154.9 Redigerad 23 januari, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Den kunde ju inte connecta? Redigerad 23 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Funkar för alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ska connecta , e de nån där nu dÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Damn, den verkar inte funka längre edit: jo, den funkar nu:) Redigerad 23 januari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Bra initiativ. Jag håller på att laga mitt GTA nu, några filer är korrupta och så vidare men det fungerar snart. Jag går in så fort det är klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Funkar för alla andra Inte mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Det funkar hos mig. Eller det FUNKADE. Jag körde tidigare under dagen lite i servern och det va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Server uppe igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ni anklaga ju mig för "fusk" igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Haha, ta det inte så hårt iwe! (gahaha)men det såg faktiskt ut som du fuskade när du fastnade ovanför vattnet på banan break men aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 In nu! om ni vill testa min nya bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Haha, ta det inte så hårt iwe! (gahaha)men det såg faktiskt ut som du fuskade när du fastnade ovanför vattnet på banan break men aja De va ju roligt gjorde de me flit åkte ner där.. Baah kom aldrig till Ls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Någon som spelar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Någon som spelar nu? Inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Inte jag Nehe... Intresseklubben antecknar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nehe... Intresseklubben antecknar! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Nehe... Intresseklubben antecknar! Intresseklubben antecknar där med... Du spammar minst lika mkt som han om du skriver så.. OT: Nån som vill lira!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Bränner , om 1 timma kanske jag kan spela.. Fast de lär väl bli Css Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts