HOWHOW Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 MTA till Vice City och GTAIII? Går det att köra runt allmänt i staden (Gå ut ur bilen, skjuta etc.) där eller é det bara tävlingar där också? Där kan man göra allt man kan i vanligt läge utom att göra uppdrag i princip. Blir antagligen så med MTA: SA sen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Där kan man göra allt man kan i vanligt läge utom att göra uppdrag i princip. Blir antagligen så med MTA: SA sen med. Bra då blir de roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag har en fråga angående MTA och det är inte hur man spelar elelr så för det har jag gjort (mycket). Utan jag undrar hur man lägger upp en egen server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag har en fråga angående MTA och det är inte hur man spelar elelr så för det har jag gjort (mycket). Utan jag undrar hur man lägger upp en egen server? Gå in här http://light.mtavc.com/ och tanka dedicated server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Okey, jag har nu laddat ned fårn en, klickat på ikonen och mycket riktigt värkar det mästa fungera nu, men jag vet inte vad jag ska göra för den där rutan (DOS) som kommer upp säger ju inget mer, och hur ändrar jag nams på serverna och antal spelare och hur får jag igång den? Det står något om "mtaserver.log" men det fattar jga inte ett skvatt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts