Jump to content

Multi Theft

Recommended Posts

Har just spelat MTA:SA.

Var visst ett himla snack om det före dem skulle släppa modden, blev faktiskt riktigt imponerad när jag hörde om det nya MTA.

- Tills jag spelade.

Faktum kvarstår att man varken kan kliva ur fordonet, välja skin eller göra något annat än race. Förstår inte hur man kan lägga ner så mycket jobb på att skapa en multiplay som inte äns har dem viktigaste detaljerna i sig. (ex. skjuta)

MTA:SA suger riktigt ordentligt!

Redigerad av Don Salvatore
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer att gå att kliva ur senare, dom släppte ju denna för att vi skulle få spela tidigare vilket jag tycker var jävligt bra.

Om du nu skulle ha lirat dom andra onlinemoddarna skulle du förstå att det inte är så jäkla lätt som du tror. Alla andra onlinelägen till San Andreas är ärligt talat jävligt dåliga, bara laggigt och buggigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men de e 0.1 :wub: , vet nån vart man kan titta vad alla mappar heter?

Tux , va heter mappen där de freeroam? >_<

När du säger mappar så menar du server listan? eller? :P

Och nej, jag kommer inte ihåg den servern med freeroam. Jag brukar aldrig kolla på namnet. Jag bara chansar att connecta på en server i listan :( Kommer jag in så är jag happy. Om jag inte kommer in så... försöker jag igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du säger mappar så menar du server listan? eller? :)

Och nej, jag kommer inte ihåg den servern med freeroam. Jag brukar aldrig kolla på namnet. Jag bara chansar att connecta på en server i listan :P Kommer jag in så är jag happy. Om jag inte kommer in så... försöker jag igen >_<

Jag vill veta vad mappar heter, alltså typ mappar som servers spelar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor