wilmas_matte Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Okej. Jag har sökt i forumet genom search-funktioner och bläddrat typ tio sidor innan jag började skriva det här. Så jag tror inte att jag får svar om jag inte gör en topic. Dessa klädaffärer, jag vet om att det finns sex stycken. När kommer man in i dom? För jag har öppnat all utom två. Didier Sachs och Victim. Hur öppnas dom? Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 OBS! Spoiler Jag tror att didier sachs öppnar när man kommer tillbaka till Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Du får dem när du har klarat Las venturas uppdragen och kommer till SPOILER Los santos igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Victim öppnas ju när du kommer till Las Venturas, åk till köpcentret/köpstaden eller vad det heter, där ligger det ett Victim. Redigerad 23 januari, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Vad fan e SPOLIER? : Ena öppnas när man kommer till LV.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Vad fan e SPOLIER? : Avslöjning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Avslöjning. Thx nu vet jag de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Dider Sachs öppnar väl när man klarat storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Dider Sachs öppnar väl när man klarat storyn? Nej, när man kommit tillbaka till Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nej, när man kommit tillbaka till Los Santos. OK, jag märkte det först efter storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ja! Tack för alla tips! Men vad menas med att öppna Las Venturas? Är det när man kan åka dit utan att bli efterlyst eller när man börjar att göra uppdrag där och kan börja köpa "properties"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ja! Tack för alla tips! Men vad menas med att öppna Las Venturas? Är det när man kan åka dit utan att bli efterlyst eller när man börjar att göra uppdrag där och kan börja köpa "properties"??? När man får börja göra uppdrag där och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts