Maimstream Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Shit, bigfoot i egen hög person... har 42/43, varierar Nääää, gurglegurg... Vilken mobbing :'( . Jag är inte den enda med så stora fötter. Mutering: SIEG HEIL! HEIL NY SIDA! Redigerad 9 maj, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nääää, gurglegurg... Vilken mobbing :'( . Jag är inte den enda med så stora fötter. Mutering: SIEG HEIL! HEIL NY SIDA! Haha, bigfoot! Måste vara hemskt med en ny sida, hoppas du inte dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag har 46 eller 47, men ja tror det är 46 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 42... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Haha, bigfoot! Måste vara hemskt med en ny sida, hoppas du inte dör! MOBBING! Oh, jo du, jag överlever nog, har ju inte riktigt fattat det där med ny sida riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 43 i mina emerica sk8 skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 42 jag är typ bigfoot om man jämför med mina kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 MOBBING! Oh, jo du, jag överlever nog, har ju inte riktigt fattat det där med ny sida riktigt. Vad är det som är å hemskt med en ny sida? Det är väl bara bättre. För när man kollar så kanske man kollar på sista sidan och då är bara ditt fina och gulliga inlägg där så alla läser det. @ ValleBall+e: Du måste ha stora kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 42. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts