guardian Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Hejsan! jo undrar hur gör man för att få köra race? är det någonstan i staden? jag har ju trimmat upp min einswagen så det svider, men inte fan får jag raca, hur gör jag? tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Du måste be, snällt. -Snälla spel, kan jag få räjsa? :'( Buhuuu *snyft* (Testa!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Du måste be, snällt. -Snälla spel, kan jag få räjsa? :'( Buhuuu *snyft* (Testa!) Bra att vi har så roliga medlemmar här på forumet^__________^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ingen seriös som kan svara? min bil kommer inte in på R.O.C och inte fan har man råd med en bättre än einsvagen i början av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Men åååååååååååååååååååååååååååå va svårt. Bara att åka runt och hitta race. Du ser "bilarna" på kartan. Vill du komma längre upp i listan åker du på kvällen och nåt "ploppar" upp på kartan. Kommer inte ihåg vad de var förnåt men du fattar. De är bara dragrace man kör för att komma upp i listan. fattar någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ingen seriös som kan svara? min bil kommer inte in på R.O.C och inte fan har man råd med en bättre än einsvagen i början av spelet Tror du måste se till så det blir natt... Har haft demot, men fick aldrig tävla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hmm gjorde som ni sa, de säger bara "get lost, kiddy" kan det bero på att det jämt är dag?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts