Erikthe182 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Shänare! hur fixar ni sånna dära remsor i signaturen ? brukar typ stå "Fanta lover" eller kanske " WoW Player" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Shänare! hur fixar ni sånna dära remsor i signaturen ? brukar typ stå "Fanta lover" eller kanske " WoW Player" TaR addressen till den kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Antigen på www.userbars.com eller i Den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 TaR addressen till den kanske Lite Offtopic: Hur får du den signaturen längst ner i din Replay?? Jag har Xbox Live och har reggat mig på xbox 360:s hemsida. Nu har jag ett gamer card men hur får man in det som sign? :'( Jag skrev ju en tråd för inte så länge sen men ingen svarade.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Lite Offtopic: Hur får du den signaturen längst ner i din Replay?? Jag har Xbox Live och har reggat mig på xbox 360:s hemsida. Nu har jag ett gamer card men hur får man in det som sign? :'( Jag skrev ju en tråd för inte så länge sen men ingen svarade.... :'( Gå in här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Gå in här Tack..... Jätte schysst..... du är en Ängel.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Tack..... Jätte schysst..... du är en Ängel.. :"> Nje, inte riktigt, men om 70 år kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts