hubbert Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Well, dricker oboy. segar på msn och irc (#mainstreaM^ ). Kollar tv. sover lite osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 E sjuk idag så jag kan ju rabbla vad jag gjort hittills Dator, film, TV och försöka trycka i sig ngt mataktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Sjuk ftw! Jag och EB är också det =) Ska vi starta klubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ska vi starta klubb? Aharu. in på #Sjuklingar på irc =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Haha XD Idag har jag sovit, kollat på TV, sovit, kollat på Vem mördade Kurt Cobain? och suttit vid datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag är jättesjuk Har bara sovit och suttit här hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Var sjuk igår och har studiedag idag Jag brukar mest bara vara på datorn, eller glo på tv, eller läsa nån bok som jag har hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Sitt vid datorn. Spela spel. Sova... "Nämn ett bra spel" Tjaaa. Gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Var sjuk idag, såg på massor av skit på tv från ca 8-11. Sen masade jag mig ner och tog en ipren så jag har känt mig relativt frisk under eftermiddagen. Fixade lite nudlar till lunch och har sedan suttit vid datorn, dragit en baño, kollat på ett par avsnitt Amazing Race (för övrigt underbar serie, rekomenderas starkt ) och spelat lite SilkRoad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Är sjuk idag, sitter vid datorn och dricker te Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Är också sjuk.. Enda jag har gjort är idag är att spela BF2, slösurfat och knarkat halstabletter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag är "sjuk" idag, råka försova mig medans dom andra i klassen är på curling idag ska ja käka glass, se en film, å käka något ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag är hemma idag också, var hemma onsdag,torsdag och fredag förra veckan också. jag vettefan men jag har feber och skit. Men ja när jag är sjuk brukar jag lira extra mycket gura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts